تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 6:53
کد خبر : 12897

اولویت حوزه روابط کار امسال تنظیم روابط بین کارگر و کارفرماست

اولویت حوزه روابط کار امسال تنظیم روابط بین کارگر و کارفرماست
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اولویت مهم حوزه روابط کار در کشور تا پایان امسال تنظیم روابط بین کارگر و کارفرماست.

به گزارش نسیم صبا از مهر، علی حسین رعیتی فرد عصر یکشنبه در بازدید از کارخانه نساجی خوی اظهار کرد: در دولت سیزدهم به یکی از کنوانسیون‌های ۱۵۵ گانه حوزه ایمنی و بهداشت کار پیوسته ایم تا بتوانیم با تلاش ویژه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی، کارگران و کارفرمایان حوادث ناشی از کار را به کمترین میزان برسانیم.

وی اضافه کرد: طبق ماده ۵۸ قانون کار، حفظ و صیانت از نیروی کار به عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است بنابراین از بهمن امسال، همه آئین نامه‌ها را با فرهنگ سازی مناسب در این حوزه اجرایی خواهیم کرد.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اظهار کرد: این روابط باید طوری تنظیم شود که هم طرف کارگر باشد و هم کارفرما را در نظر بگیرد.

در این بازدید، با حضور معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسائل و مشکلات حوزه کارگری و کارفرمایی واحدهای تولیدی آذربایجان غربی بررسی شد.

کارخانجات نساجی خوی سالانه ۲۰ هزار تن نخ و ۳۰ هزار متر انواع پارچه جین و کتان تولید به بازار عرضه می‌کند؛ در این واحد تولیدی بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ نفر شاغل هستند.

کارخانجات نساجی خوی سالانه ۲۰ هزار تن نخ و ۳۰ هزار متر انواع پارچه جین و کتان تولید به بازار عرضه می‌کند

شرکت در همایش نقش شرکای اجتماعی دولت در ایمن سازی کارگاه‌های ساختمانی و هم اندیشی با انجمن پیمانکاران عمرانی استان از دیگر برنامه‌های سفردوروزه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آذربایجان غربی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.