تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 6:16
کد خبر : 14763

آغاز به کار سامانه ۱۱۷ برای نظارت مردمی بر فعالیت‌های انتخاباتی

آغاز به کار سامانه ۱۱۷ برای نظارت مردمی بر فعالیت‌های انتخاباتی
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: سامانه تلفنی با شماره ۱۱۷ به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت های مردمی در انتخابات آغاز به کار می کند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سید محمد تقی شاهچراغی عصر سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) گفت: در دولت سیزدهم روند خدمت رسانی به مردم رشد قابل توجهی داشته است و حضور میدانی مسؤولان برای حل مشکلات مردم نقش بسزایی در حل مسائل کشور دارد.

وی افزود: اگر نتیجه اقدامات و پیگیری‌های مدیران برای مردم ملموس و عینی شود در ایجاد رضایتمندی آنها و تقویت سرمایه اجتماعی کشور بسیار مؤثر است. برگزار کننده اصلی انتخابات مردم هستند و ستاد انتخابات کشور نقش مکمل و هماهنگ کننده در اجرای انتخابات برای ایجاد بسترهای تحقق راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت دارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور مطرح کرد: گروه‌های مرجع اجتماعی و دارای مخاطب در دعوت از مردم به شرکت در انتخابات و تبیین نقش اصلی آنها در تعیین سرنوشت کشور و همچنین بیان آثار مشارکت حداکثری در تضمین امنیت و تقویت پیشرفت کشور حضور فعالانه‌ای داشته باشند. تصمیمات و تدابیر لازم بر اساس دستورالعمل‌ها و قوانین انتخابات اندیشیده شده است.

شاهچراغی با تاکید بر ضرورت اجرای صحیح و دقیق قوانین در حوزه‌های انتخابیه بیان کرد: رسانه‌های معاند با تمام توان به دنبال ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات و کاهش مشارکت مردم هستند اما مردم و دست اندرکاران برگزاری این رویداد سیاسی با اشراف بر اهداف دشمنان، به دنبال مقابله با این هجمه از طریق برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری هستند.

وی با تاکید بر تلاش ستاد انتخابات استان‌ها در تحقق عدالت انتخاباتی عنوان کرد: یکی از نکات قابل توجه افزایش ثبت نام تعداد داوطلبین و ثبت نام بالای نسل جوانان برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی است که این امر نشان از پویایی سیاسی و اراده جوانان برای نقش آفرینی در مدیریت کشور دارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات کشور به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت‌های مردمی در انتخابات پیش رو سامانه تلفنی با شماره ۱۱۷ را پیش بینی کرده که در حال آماده سازی است و در روزهای آتی آغاز به کار خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.