تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 7:45
کد خبر : 4159

نخستین واحد طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان افتتاح شد

نخستین واحد طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان افتتاح شد
نخستین واحد بنیاد مسکن از طرح نهضت ملی مسکن استان عصر چهارشنبه با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولان استانی و محلی در شهرک شهید سلیمانی شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، طرح نهضت ملی مسکن کوهبنان با ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان، اکنون مراحل اجرایی را می‌گذراند و امروز نخستین واحد مسکونی از این طرح به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان در این آیین با اشاره به مشکل آب و برق طرح های نهضت ملی مسکن استان گفت: پروژه شهید سلیمانی کوهبنان از یک سال و ۶ ماه پیش آغاز شده است.

علی اکبر سلطانی نژاد اظهار داشت: نخستین واحد مسکونی که امروز افتتاح شد، نمونه‌ای از ساخت یک مسکن مردمی است و ما مراقبت می کنیم که اجرای آن مشکلی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه وفاق و همدلی در شهرستان کوهبنان در اجرای این طرح مشاهده می‌شود افزود: یکهزار و ۱۰۵ نفر تعداد کل متقاضیان نهضت ملی مسکن در کوهبنان هستند که ۷۵۰ متقاضی تایید نهایی شده اند و ۲۸۰ متقاضی افتتاح حساب کرده اند.

سلطانی نژاد عنوان کرد: ۲۳۰ قطعه زمین از طرح نهضت ملی مسکن کوهبنان تخصیص یافته و همه این آمار عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن کوهبنان کم داریم که با دستور استاندار کرمان امیدواریم مشکلات این پروژه رفع شود.

افتتاح آبنمای مقبره آخوند کوهبنان

استاندار کرمان در ادامه سفر خود به کوهبنان آبنمای موزیکال بوستان مقبره آخوند را در این شهرستان که با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مرحله بهره برداری رسیده افتتاح کرد.

این طرح از محل اعتبارات داخلی شهرداری کوهبنان افتتاح شده است.

نخستین واحد طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان افتتاح شد

همچنین در این بازدید اعلام شد که در فاز نخست این پروژه شهری هفت هزار و ۵۰۰ متر محوطه سازی، سنگ کاری، ساخت سردیس ها و پایه های روشنایی در شب اجرا شده است و نیاز به حمایت استانداری برای تکمیل آن وجود دارد.

کوهبنان در شمال استان کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.