تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 8:15
کد خبر : 4694

برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی ها (ص) وامام جعفر صادق (ع)در کرمان

برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی ها (ص) وامام جعفر صادق (ع)در کرمان
حسین انجم شعاع " گفت: برگزاری مراسم جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی ها (ص) وامام جعفر صادق (ع)در 17ربیع الاول در میدان شورای شهر کرمان با شکوه هرچه تمام بر گزار می گردد.

به گزارش نسیم صبا:” رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی ها (ص) وامام جعفر صادق (ع) ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت این مراسم با محوریت مناسبت‌های ماه ربیع‌الاول با هدف برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مناسب فرهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های فرهنگی و همچنین جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) وامام صادق (ع) همراه با برنامه‌های شاد ومتنوع برگزار خواهد شد.

وی به تشریح اهداف و برنامه‌های فرهنگی در ماه ربیع‌الاول پرداخت و خواستار همکاری اعضای جلسه در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرهنگی در این مناسبت شد و افزود: این ماه، ماه سرور و شادی اهل بیت(ع) می‌باشد که ما نیز با همکاری در اجرای این برنامه‌ها سهیم باشیم.

وی ادامه داد: هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) که محور وحدت امت اسلامی هستند، فرصت مناسبی است که در راستای ارتقای ارزش‌های اسلامی و تحکیم وحدت میان مسلمانان در جامعه تلاش کنیم. اکنون‌که جامعه اسلامی در تیررس هجمه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمن قرار گرفته، نیاز به فعالیت در راستای تبیین ضرورت اتحاد و همبستگی و وحدت اسلامی برای مؤمنین بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان کرد: سعی می‌شود با برگزاری برنامه‌های متنوع و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برنامه‌های مناسبی در هفته وحدت امسال برگزار کنی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.