تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 11:59
کد خبر : 592

افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالاها

افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالاها
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالاها خبر داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالاها خبر داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حسین مهرابی در ستاد تنظیم بازار استان کرمان با تاکید بر اینکه قیمت‌ها باید به صورت تعادلی در بازار باشد و یک وحدت رویه‌ای در قیمت گذاری صورت گیرد، گفت: اگر خریدار با قیمت درج شده روی کالای مورد نیاز و فاکتور ارائه شده مغایرتی دید باید آن موضوع را گزارش دهد و از گران فروشی جلوگیری و برخورد شود که در این خصوص گشت‌های ویژه از ۱۴ اسفند الی ۱۵ فروردین سال آینده با همکاری دستگاه‌های نظارتی به صورت دائم ناظر بر فروش اجناس با قیمت واقعی در بازار خواهند بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در ادامه از ارائه خدمات به صورت اینترنتی خبر داد و اظهار کرد: اطلاع رسانی در مورد خدمات اینترنتی شرکت «ژین مارکت» کرمان باید صورت گیرد تا مردم در ایام عید نوروز بتوانند اقلام ضروری خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

در ادامه این جلسه گزارشی از تأمین میوه شب عید استان و آخرین وضعیت ذخیره سازی پرتقال و سیب درختی ارائه و عنوان شد که بر این اساس تأمین ۵۵۰ تن سیب درختی از ارومیه صورت و در سردخانه‌های استان ذخیره شده است که ۶۰ تن سیب قرمز و بقیه سیب زرد بوده و ۱۵ درصد نیز به صورت ذخیره ملی نگهداری می‌شود که در صورت استقبال مردم مجدداً وارد بازار خواهد شد.

در جنوب استان نیز ۱۱۰ تن سیب درختی از آذربایجان غربی وارد شده است که ۳۰ تن سیب قرمز و ۸۰ تن سیب زرد است.

همچنین در این جلسه مقرر شد غرفه‌های ارائه دهنده میوه شب عید در ۱۶ شهرستان مشخص ضمن آنکه در شمال استان ۹۱ غرفه مشخص و تعیین تکلیف و شماره گذاری شده است.

همچنین در این جلسه مطرح شد که به منظور تأمین میوه شب عید سامانه شرکت ژین مارکت آماده ارائه خدمات اینترنتی به مردم است که هیچ گونه هزینه حمل و نقل از مشتری نخواهد گرفت و به صورت رایگان است.

در این جلسه همچنین با تاکید بر لزوم نظارت‌ها، مقرر شد تا امکانات سایر دستگاه‌ها برای این منظور به کار گرفته شود و با پیگیری و اطلاع رسانی سامانه توزیع اینترنتی شرکت ژین مارکت در جنوب استان نیز راه اندازی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.