تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 7:41
کد خبر : 9702

اصناف و بازاریان، مهمان هفتمین نشست رمضانی رییس جمهور

اصناف و بازاریان، مهمان هفتمین نشست رمضانی رییس جمهور
- رییس جمهور در هفتمین نشست ماه رمضانی خود امشب - ۱۹ فروردین- میزبان جمعی از بازاریان و اصناف بود.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، جمعی از اصناف، اتحادیه ها و بازاریان عصر شنبه ( ۱۹ فروردین ۱۴۰۲) در هفدهمین روز ماه مبارک رمضان با آیت الله «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور دیدار و گفت و گو کردند.

سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی از جمله اعضای هیات دولت بودند که برای شنیدن مشکلات حوزه اصناف و بازار رییس جمهور را در این مراسم همراهی کردند.

روسای اتاق های اصناف و اتحادیه های تولیدی و توزیعی مدعوین این نشست بودند که تعدادی از آنان در سخنانی موانع و راهکارها خود را برای رشد فعالیت در حوزه اصناف بیان کردند.

این دیدار با توجه به نامگذاری امسال به نام«مهار تورم و رشد تولید» اهمیت مضاعفی دارد چون اصناف تولیدی در موضوع رشد تولید و اصناف توزیعی در موضوع مهار تورم نقش آفرین هستند.

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون رییس جمهور سلسله نشست‌هایی را با جمعی از خیرین و مسئولان موسسات خیریه، نمایندگان مجلس، جمعی از تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر، جمعی از اساتید دانشگاه و دانشمندان یک درصد برتر جهان و کارگزاران دولت برگزار کرده و یک شب نیز میزبان جمعی از ایتام بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.