تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 17:23
کد خبر : 1030

ایجاد ایستگاههای راهنمای سفر، ایستگاههای تسهیلات نوروزی در کرمان

ایجاد ایستگاههای راهنمای سفر، ایستگاههای تسهیلات نوروزی در کرمان

به گزارش نسیم صبا: فریدون فعالی صبح چهارشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در کرمان گفت: شهر کرمان هم اکنون به عنوان یکی از شهرهای زیارتی و مقاصد گردشگری مذهبی شناخته می‌شود و همین امر و بعد از دو سال محدودیت‌های کرونایی موجب می‌شود در شهر کرمان شاهد موج گسترده حضور مسافران از استان‌های مختلف

به گزارش نسیم صبا: فریدون فعالی صبح چهارشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در کرمان گفت: شهر کرمان هم اکنون به عنوان یکی از شهرهای زیارتی و مقاصد گردشگری مذهبی شناخته می‌شود و همین امر و بعد از دو سال محدودیت‌های کرونایی موجب می‌شود در شهر کرمان شاهد موج گسترده حضور مسافران از استان‌های مختلف باشیم به همین دلیل باید پیش بینی‌های لازم برای استکان و رفاه این مسافران انجام شود.

وی افزود: ایجاد ایستگاههای راهنمای سفر، ایستگاههای تسهیلات نوروزی، هماهنگی برای اسکان مسافران و شیفت اصناف مختلف بسیار ضروری است.

وی از راه اندازی کمیته‌های سفر در شهرستان کرمان اشاره کرد و گفت: باید شهر کرمان در خصوص سفرهای نوروزی به صورت ویژه دیده شود و همه دستگاه‌ها پای کار باشند تا با مشکل مواجه نشویم.

فعالی ادامه داد: همکاری بین بخشی در این خصوص ضروری است ضمن اینکه با توجه به وجود هفت اثر ثبت جهانی و صدهای اثر ثبت ملی منحصر به فرد شهرستانهای مختلف استان درگیر این موج از سفرها خواهند شد و در مناطقی مانند راین و شهداد و ماهان که در شهرستان کرمان قرار دارند برنامه ریزی لازم باید انجام شود.

وی گفت: در سایر شهرستانهای کرمان نیز رایزنی‌های لازم انجام شده است و مسئولان باید بدانند در سال جاری کرمان شاهد رشد قابل توجه مسافر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.