تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1400 - 16:31
کد خبر : 1275

یک واحد آموزشی در کرمان افتتاح شد

یک واحد آموزشی در کرمان افتتاح شد
مدرسه ۱۲ کلاسه سایت مسکن مهر منطقه محمدآباد شهر کرمان، امروز (یکشنبه) با حضور وزیر آموزش به بهره برداری رسید.

به گزارش نسیم صبا: در آیین افتتاح این واحد آموزشی استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این واحد آموزشی گفت: تا به موضوع آموزش و پرورش به صورت عمومی نپردازیم نمی توانیم به پیشرفت های پیش بینی شده برسیم.

یوسف نوری با بیان اینکه همه دانش آموزان باید به برابری آموزشی برسند تصریح کرد: امیدواریم بیشتر شاهد رقم خوردن امور خیر که زیربنای پیشرفت کشور است، باشیم.

وی ادامه داد: با ساخت این مدرسه که زیرساخت خوبی دارد و تمام مصالح و موارد استفاده شده در آن حاصل تولید فرزندان همین سرزمین است، ۷۰۰ دانش آموز ابتدایی تحت پوشش قرار می گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمان نیز گفت: ساخت این مدرسه از سال ۹۰ با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده، تیپ سازی این مدارس بر اساس سیاست های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان است.

رضا هدایتی افزود: واحد آموزشی سایت مسکن مهر محمد آباد شهر کرمان، با ۱۲ کلاس درس و یک هزار و ۳۰۰ متر مربع زیر بنا با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.

وی ادامه داد: سعی شده بهترین طراحی و معماری برای مدارس تازه احداث در نظر گرفته شود، فضاهای جذابی تهیه شود تا به بهترین شکل دانش آموزان از آن بهره مند شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان کرد: مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان به دلیل تراکم‌ بالای ساختمان‌ های مسکن مهر نیاز مبرم به احداث واحد آموزشی دارند.

وی با بیان اینکه شهر کرمان از کمبود فضای آموزشی رنج می‌برد تصریح کرد: با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اداره کل نوسازی مدارس این استان، بخش بزرگی از کمبود فضای آموزشی این شهر جبران می شود.

وزیر آموزش و پرورش امروز (یکشنبه) با استقبال استاندار کرمان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی به منظور شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب سپهبد شهید سلیمانی وارد استان کرمان شد.

بازدید از پروژه های آموزشی در حال ساخت، بازدید از روند تکمیل ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان و ستاد اسکان میهمانان نوروزی و حضور در گلزار شهدای شهر کرمان از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش در کرمان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.