تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 5:58
کد خبر : 6953

کشف ۲۵۰۰ قبضه سلاح قاچاق طی سه ماه گذشته در مرزهای کشور

کشف ۲۵۰۰ قبضه سلاح قاچاق طی سه ماه گذشته در مرزهای کشور
ایلام-فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قبضه سلاح قاچاق طی سه ماه گذشته در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سردار احمدعلی گودرزی عصر جمعه در بازدید از پاسگاه‌های مرزی دهلران اظهار کرد: مرزبانی فراجا طی سه ماه گذشته بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ قبضه سلاح جنگی و ۲۴۷ هزار فشنگ جنگی در مرزهای کشور از قاچاقچیان سلاح کشف و ضبط کرده است که از این رقم ۲۰۰ قبضه سلاح جنگی و ۳ هزار فشنگی جنگی به همراه ۲۰ نفر از قاچاقچیان مربوط به حوزه مرزی دهلران است.

فرمانده مرزبانی فراجا به همکاری متقابل با مرزبانی کشور عراق در انسداد مرزها اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های دیپلماسی با کشور عراق، ۲ لشگر از ارتش و مرزبانی آن کشور در نوار مرزی غرب کشور، در محدوده اقلیم کردستان عراق شامل آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه مستقر و خلاءهای مرزی دو کشور تحت پوشش امنیتی قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش مرزبانان در تولید امنیت پایدار در مرزهای کشور افزود: ۲۸ طرح عمرانی، امنیتی، پزشکی و رفاهی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در ستاد و پاسگاه‌های مرزی دهلران به بهره برداری رسید.

سردار گودرزی در بازدید از طرح مکنا که به خوشایند سازی مکان خدمتی مرزبانان مشهور است گفت: ۳۰ پاسگاه مرزی در استان ایلام خوشایند سازی شده است.

دیدار با خانواده شهدای مرزبان و بررسی و رفع مشکلات سربازان و مرزبانان از برنامه‌های حضور فرمانده مرزبانی فراجا در دهلران بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.