تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 8:33
کد خبر : 4029

ورود دستگاه قضایی موانع و مشکلات پیش روی معدن ذغالسنگ خمرود مرتفع می شود

ورود دستگاه قضایی  موانع  و مشکلات پیش روی معدن ذغالسنگ  خمرود مرتفع  می شود
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با پیگیری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداري تلاش می شود که مشکلات موجود در مسیر بهره برداری از معدن خمرود رفع و زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر فراهم شود.

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در جریان بازدید از روند بهره برداری از معدن ذغال سنگ خمرود، زرند افزود:ارتقاء سطح ایمنی معادن و حفظ سلامت و امنیت جانی کارگران بایستی در اولویت کاری مدیران معادن باشد و این امر در معدن خمرود نیز باید در اولویت قرار گیرد.
وی بیان کرد: باتوجه به سختی کار در معدن رسیدگی به مطالبات کارگران نیز مورد تاکید است و دستگاه قضایی نیز در این مسیر پشتیبان نیروهای فعال در جبهه اقتصاد و تولید‌ کشور و استان خواهد بود.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اظهارداشت: در جریان بازدید از حوزه قضایی کوهبنان، به دلیل اطلاع از مشکلات موجود در معدن خمرود، بازدیدی از این معدن داشته ایم و مقرر شد مشکلات موجود این معدن که منجر به تاخیر در بهره برداری از آن شده بود، در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی ادامه داد: تلاش می شود که فرصت مناسب در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا در اینده نزدیک عقب ماندگی ها را جبران کرده و این معدن را به تولید برساند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.