تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آذر 1401 - 7:54
کد خبر : 6763

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور: ۳۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رئیس جمهور پرداخت شده است

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور: ۳۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رئیس جمهور پرداخت شده است
معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور گفت: سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات و تسهیلات مصوب شده در سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی پرداخت شده است.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، علی قشقایی چهارشنبه شب در گفتگوی خبری با اشاره به مهمترین مصوبات دوره اول سفرهای رئیس جمهور اظهار کرد: در سفر اول آیت الله رئیس به خراسان جنوبی جمع اعتبارت و تسهیلاتی که مصوب شد ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: تا این لحظه از این میزان اعتبار و تسهیلات سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده که نشان از تحقق ۵۴ درصدی این مصوبه است.

پرداخت اعتبارات و تسهیلات برای یک دوره سه ساله بود

قشقایی با اشاره به اینکه این اعتبار و تسهیلات مصوب شده برای یک دوره سه ساله بوده است، گفت: به امید خدا مابقی این اعتبارات و تسهیلات محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار و تسهیلات توسط سازمان برنامه و بودجه تعهد شده است، اظهار کرد: ۵۰ درصد اعتباری که سازمان برنامه و بودجه تعهد کرده بود نیز محقق شده است.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از مهمترین شعارهای دولت موضوع مسکن است، بیان کرد: در ۳۱ شهر خراسان جنوبی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۳۱ هزار واحد زمین به متقاضیان واگذار شده است.

۲۱ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است

قشقایی گفت: طبق گزارشی که به من داده‌اند در خراسان جنوبی ۲۱ هزار واحد در حال ساخت داریم که ۱۱ هزار واحد به صورت ویلایی ساخته خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شهرهایی که از نظر تأمین زمین مشکلی وجود نداشته باشد خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته خواهد شد.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه موضوع راه آهن یکی از مطالبات اصلی مردم خراسان جنوبی ادامه داد: موانع این مطالبه مردم به زودی مرتفع خواهد شد.

قشقایی با تأکید بر اینکه موضوع راه‌ها موضوع بسیار مهمی است، گفت: ۱۴ پروژه فعال راه سازی در خراسان جنوبی وجود دارد و ۷۱ کیلومتر راه روستایی نیز محقق شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۰۰ کیلومتر جاده دو بانده در خراسان جنوبی ساخته شده و تا پایان سال نیز ۵۰ کیلومتر جاده دو بانده دیگر نیز ساخت خواهد شد.

قشقایی با اشاره به اینکه در قالب پیوند کرامت دیدار مردمی رئیس جمهور و مردم خراسان جنوبی را در فردا ۲۴ آذرماه در استادیوم آزادی بیرجند را خواهیم داشت.

تشریح برنامه‌های سفر رئیس جمهور

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه فردا بعد از ظهر نیز سفر رئیس جمهور به برخی از شهرستان‌های خراسان جنوبی را خواهیم داشت، بیان کرد: در روز جمعه نیز دیدار رئیس جمهور با مردم روستایی و مناطق مرزی و همچنین دیدار با مردم نهبندان برنامه ریزی شده است.

قشقایی با تأکید بر اینکه دیدار با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی نیز از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به خراسان جنوبی است، گفت: در نهایت نیز شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان جنوبی را با حضور وزرا برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.