تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 7:59
کد خبر : 3276

مرکز پایش و نظارت بر عملکرد سامانه آرد و نان کرمان آغاز بکار کرد

مرکز پایش و نظارت بر عملکرد سامانه آرد و نان کرمان آغاز بکار کرد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از آغاز بکار مرکز پایش و نظارت بر عملکرد سامانه آرد و نان کرمان در راستای طرح هوشمندسازی اختصاص یارانه نان در این استان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا: حسین مهرابی هدف از این طرح و راه‌اندازی مرکز پایش و نظارت بر عملکرد سامانه آرد و نان کرمان را بررسی دقیق عملکرد نانوایی‌ها و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه آرد و نان عنوان کرد.

وی افزود: مرکز پایش و نظارت بر عملکرد سامانه آرد و نان کرمان با حضور نمایندگان معاونت اقتصادی استانداری و ادارات کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، غله و صنعت، معدن و تجارت از امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه آغاز بکار می‌کند.

مهرابی با اشاره به نصب ۲ هزار و ۵۸ دستگاه کارتخوان هوشمند نان در استان کرمان تصریح کرد: خودپردازهای بانک سپه در نانوایی‌ها نصب شده و به صورت روزانه اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها، صاحب کارت، میانگین فروش و دیگر اطلاعات نانوایی‌ها جمع‌آوری و تحلیل می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان اظهار داشت: نانوایی‌هایی که فروش خارج از قاعده از جمله پخت خارج از ساعت، میزان آرد دریافتی، میزان فروش نان، تراکنش‌های نامتعارف داشته باشند شناسایی شده و به فرمانداری‌های مربوطه اطلاع داده می‌شود.

مهرابی ادامه داد: براساس لیست ارسالی تخلفات به فرمانداری‌ها، نانوایی‌ها مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند تا از توزیع خارج از شبکه آرد و نان و تخلفات دیگر جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: این مرکز تا زمانی که خطاها به صفر برسد، فعال است و برخورد با نانوایی‌های متخلف از جمله قطع سهمیه آرد و غیره صورت می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.