تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 7:16
کد خبر : 5918

لزوم ورود جدی دستگاه قضایی با مفسدین و پشتیبان های آنها

لزوم ورود جدی دستگاه قضایی با مفسدین و پشتیبان های آنها
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم ورود جدی دستگاه قضایی با مفسدین و پشتیبان های آنها تاکید کرد و گفت: انتظار داریم دادستان و سازمان بازرسی به موضوع خروج 10 هزار میلیارد تومان توسط شرکت ملی مس از استان ورود کنند.

به گزارش نسیم صبا:محمدمهدی زاهدی افزود: براساس قانون پول شرکت های دولتی و خصولتی باید در استان باشد و از این رو دستگاه قضایی باید به براورد سرمایه واقعی و نیز میزانی که در بانک های استان است، ورود کند و دادستان نیز عاملان این اقدامات را پای میز محاکمه بیاورد.

وی بر اجرای مسئولیت های اجتماعی شرکت های بزرگ اقتصادی استان نیز تاکید کرد و ادامه داد: نظارت بر نحوه واگذاری پروژه ها، حقوق و مزایای پرداختی در برخی شرکت ها، زمین خواری و عوامل پشت صحنه آن و … نیز باید در اولویت کار دستگاه قضایی قرار گیرد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز از اقدامات شوراهای حل اختلاف در کاهش حجم پروندهها تقدیر کرد و گفت: توسعه آموزش ها در این حوزه نیز مورد تاکید است.

محمدی بر توسعه مس و شرکت های صنعتی تاکید کرد و گفت: این موارد اگر به درستی مدیریت شوند، می توانند کشور را مدیریت کنند و از این رو پبشنهاد می شود که با کمک دستگاه قضایی زمینه ای فراهم شود که از توسعه نامتوازن ناشی از تصمیمات غلط در گذشته جلوگیری شده و از بروز اختلافات طبقاتی در جامعه جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های بزرگ اقتصادی باید به نقش خود در توسعه صنعتی استان توجه ویژه ای داشته باشند.

در این جلسه همچنین اعظمی، نماینده مردم جیرفت و عنبراباد و شریعتی نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.