تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 19:19
کد خبر : 1209

قانون شکرگزاری (سپاسگذاری) چیست؟(بخش دوم)

قانون شکرگزاری (سپاسگذاری) چیست؟(بخش دوم)
قانون شکرگزاری یکی از راه های مثبت اندیشی است که ارتعاش قوی تری به کائنات می فرستید و به نعمت ها و خواسته های خود توجه می کنید و خدا را شکر می کنید.

به گزارش نسیم صبا:ارتعاش شکرگزاری بسیار قوی تر از ارتعاشات دیگر است. وقتی برای چیزی سپاسگزار هستید، ارتعاش آن را به جهان می فرستید و جهان، به طور داوطلبانه یا غیرارادی، بسته به ارتعاشی که از شما دریافت می کند، چیزهای بیشتری را وارد زندگی شما می کند.

اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توانیم از این قانون برای ارتعاش و ارسال اهدافمان به کیهان استفاده کنیم؟

وقتی شکرگزار نعمت هایی هستید که خداوند به شما داده است، به نعمت های خود توجه می کنید و خداوند آن نعمت ها را بیشتر وارد زندگی شما می کند.

انسان سپاسگزار کسی است که به جنبه های مثبت زندگی توجه کامل دارد. موضوعاتی که به شما احساس خوبی می دهد و آن احساس خوب کارساز است.

البته برای درک اینکه چگونه قدردانی شما را به خواسته ها و آرزوهایتان می رساند، باید با قانون جذب آشنا باشید.

قانون جذب و قانون شکرگزاری (سپاسگذاری)
قبل از هر چیز قبل از ورود به قانون شکرگزاری بهتر است با قانون جذب آشنا شویم. در این بخش می‌خواهم شما را با قانون جذب آشنا کنم و به شما بگویم که چه ارتباطی بین قانون جذب و قانون شکرگزاری وجود دارد و چه چیزی باعث می‌شود وقتی به خاطر نعمت‌هایمان شکرگزاری می‌کنیم، شاهد مثبت‌ترین چیزها در زندگی‌مان باشیم.

قانون جذب به سادگی بیان می کند که وقتی متوجه چیزی می شوید، آن را جذب زندگی خود می کنید.

. مثلا وقتی به بی پولی، بیماری و بیکاری فکر می کنید، قانون جذب بی پولی، بیکاری و بیماری وارد زندگی شما می شود. برعکس، وقتی به پول و ثروت نگاه می کنید، طبق قانون جذب، پول بیشتری وارد زندگی خود می کنید.

اما ممکن است بپرسید، دقیقاً چه چیزی باعث می شود وقتی به چیزی فکر می کنیم آن را جذب کنیم؟

قانون جذب بر اساس قانون ارتعاش عمل می کند. قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اولیه قانون ارتعاش است. اما ممکن است بپرسید ارتعاش چیست؟

وقتی به چیزی فکر می کنیم، ارتعاش آن را به کائنات می فرستیم، کیهان با توجه به ارتعاشی که از ما دریافت می کند، اراده و اکراه را وارد زندگی ما می کند.

ذهن انسان وسیله ای است که فرکانس و ارتعاش کیهان را تولید می کند.

وقتی به بی پولی فکر می کنید، یک ارتعاش می فرستید و جهان با توجه به ارتعاشی که از ذهن شما دریافت می کند وارد زندگی شما می شود. وقتی به ثروت و پول فکر می کنید، ارتعاشی از ثروت و پول را به کائنات می فرستید و جهان با توجه به ارتعاشی که از ذهن شما دریافت می کند، ثروت و پول را وارد زندگی شما می کند.

اما برای رسیدن به خواسته و هدف خود باید آرزو و ارتعاش را به کائنات بفرستید.

یعنی به جای ارتعاش منفی باید یک ارتعاش مثبت به کائنات بفرستید. برای اینکه ببینید ارتعاشی که به کیهان می فرستید منفی است یا مثبت، باید به احساسات خود توجه کنید.

احساسات شما درست مانند یک قطب نما عمل می کنند. وقتی احساس خوبی دارید یک ارتعاش مثبت به کائنات می‌فرستید و وقتی احساس بدی دارید باید یک حس خوب بفرستید، زیرا وقتی احساس بدی دارید یک ارتعاش منفی به کائنات و عالم هستی می‌فرستید.

وقتی احساسات شما بد است و حال شما خوب نیست، می توانید از قانون قدردانی برای بهبود احساسات خود استفاده کنید.

این ارتباط بین قانون جذب و قانون شکرگزاری است که وقتی شکرگزار نعمت های زندگی خود هستید به نعمت های زندگی خود توجه می کنید. وقتی از خواسته ها و خواسته های خود تشکر می کنید، بهخواسته های خود توجه می کنید و این باعث می شود که چیزهایی که می خواهید با توجه به اهدافی
.که به کائنات می فرستید وارد زندگی شما شوند.
نویسنده :محمد جانبلاغی………ادامه دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.