تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 5:39
کد خبر : 7310

طرح اردوی کشوری راهیان مقاومت رونمایی شد

طرح اردوی کشوری راهیان مقاومت رونمایی شد
همزمان با ایام گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در اجلاس پایانی نخستین اردوی راهیان مقاومت به مقصد کرمان، روز جمعه از طرح این رویداد رونمایی شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی پیام نور استان کرمان، افزون بر ۱۰ هزار دانشجوی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور طی روزهای اخیر در طرح اردوی راهیان مقاومت به استان کرمان و گلزار شهدای این شهر آمده بودند که مراسم پایانی آن با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور در این مراسم گفت: اردوی راهیان مقاومت به جشنواره ها و برنامه های فرهنگی این دانشگاه اضافه شد و هرسال این اردو برای دانشجویان پیام نور سراسر کشور برگزار می شود.

محمدتقی امینی با اشاره به اسکان افزون بر ۱۰ هزار دانشجوی زائر در کرمان در کنار سایر زائران سالگرد شهادت سردار دل ها افزود: باوجود امتحانات پایان نیمسال دانشحویان، مسئولان دانشگاه پیام نور استان کرمان همت بزرگی به خرج دادند و این اردو را با گستردگی بالا برگزار کردند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان نیز با تشریح روند آماده سازی محل اسکان زائران شهید سلیمانی در این دانشگاه گفت: این آماده سازی از ۲۶ آذر ماه آغاز و در فاصله خیلی کوتاه به خوابگاه، سلف سرویس و سایر امکانات مورد نیاز تجهیز شد.

فاطمه معین الدینی افزود: پذیرش زائران شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام‌نور کرمان از ۵ دی آغاز و تا ۱۶ دی ۱۸ هزار زائر(دانشجویان و سایر زائران) اسکان و پذیرایی شدند.

در این مراسم که استاندار کرمان نیز حضور داشت مجید یوسف زاده نویسنده کتاب آن بیست وسه نفر ضمن بیان خاطراتی از شهید سلیمانی گفت: شهیدسلیمانی متعلق به همه مردم ایران و آزادگان جهان اسلام است.

در این مراسم همچنین از خانوادهای شهیدان دانشی، مغفوری، عسکری، برهانی و لنگری زاده» تجلیل به عمل آمد.
گروه های دانشجویی از استان های البرز، هرمزگان، خراسان جنوبی و فارس به قید قرعه در این مراسم تجلیل شدند و این اجلاسیه با اجرای برنامه های فرهنگی از جمله مداحی، تواشیح، نمایش و روایت گری همراه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.