تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 16:28
کد خبر : 766

شیوه نامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه ی معلمی در زیست بوم جدید ابلاغ شد

شیوه نامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه ی معلمی در زیست بوم جدید ابلاغ شد
رضا رضایی با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: نظام تعلیم و تربیت هر کشور رسالتی عظیم در جهت پروراندن مهارت های زندگی فردی و اجتماعی شهروندان و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص عهده دار است و مربیان و معلمان نقش انکار ناپذیری در کیفیت آموزش و پرورش ایفا می کنند.

مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از ابلاغ شیوه نامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه ی معلمی در زیست بوم جدید خبر داد.
به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: نظام تعلیم و تربیت هر کشور رسالتی عظیم در جهت پروراندن مهارت های زندگی فردی و اجتماعی شهروندان و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص عهده دار است و مربیان و معلمان نقش انکار ناپذیری در کیفیت آموزش و پرورش ایفا می کنند.

وی افزود: با تاثیر عمیق همه گیری ویروس کرونا بر سبک زندگی مردم و به تبع آن تعلیم و تربیت دانش آموزان و ضرورت آموزش غیرحضوری و از راه دور، فعالیت و تلاش معلمان در امر آموزش مضاعف و رویکرد آموزش تغییر کرده است.

رضایی تصریح کرد: از این رو شیوه نامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه ی معلمی متناسب این تغییر در زیست بوم جدید با هدف شناسایی و معرفی جلوه های ویژه ی معلمی مبتنی بر شاخص ها و معیارهای کیفی و منعطف، تقدیر و تجلیل از معلمان شناسایی شده در سطوح مدرسه ، منطقه، استان و کشور، تقویت فعالیتهای معلمان در شرایط جدید زیستی آموزشی و پرورشی با ارائه الگو از معلمان موفق و تاثیرگذار تدوین و اجرا شده است که از نتایج اجرای آن در سال گذشته می توان به کیفی شدن شاخص های شناسایی معلمان، استفاده از بستر الکترونیکی، حذف ارائه مستندات به صورت دستی، صرفه جویی در زمان و هزینه ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تسهیل انتقال تجارب به سایر معلمان نام برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معلمان می توانند برای شرکت در این برنامه به سامانه بزرگداشت مقام معلم به آدرس htd.medu.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مستندات الکترونیکی خود از تاریخ هفتم تا ۲۰ اسفند ماه جاری اقدام نمایند.

رضا رضایی گفت: تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، حق التدریس، قراردادی، خرید خدمات، سرباز معلمان و بازنشستگان شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی و غیردولتی و مدارس خاص در هر یک از دوره های تحصیلی که ابلاغ حداقل ۶ ساعت تدریس در هفته دارند می توانند در این برنامه شرکت نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.