تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردین 1401 - 20:05
کد خبر : 1740

سوء استفاده اسرائیل از تحولات اوکراین/ غزه یک زندان روباز است

سوء استفاده اسرائیل از تحولات اوکراین/ غزه یک زندان روباز است
وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه اسرائیل در تلاش است تا با سوء استفاده از وضعیت اوکراین توجه جامعه جهانی را از مناقشه فلسطین و اسرائیل منحرف کند، نوار غزه را «یک زندان روباز» توصیف کرد.

به گزارش نسیم صبا از مهر : وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای به تازه‌ترین تحولات فلسطین اشغالی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: اسرائیل در تلاش است تا با سو استفاده از وضعیت اوکراین، توجه جامعه جهانی را از یکی از قدیمی ترین مناقشات حل نشده، یعنی مناقشه فلسطین و اسرائیل منحرف کند.

این وزارتخانه تأکید کرد: دولت اسرائیل با نقض قطعنامه‌های متعدد شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل، به اشغال غیرقانونی و الحاق مستمر اراضی فلسطینی ادامه می‌دهد.

در ادامه این بیانیه تصریح شد: نوار غزه یک «زندان روباز» است که در آن حدود ۱۴ سال است که دو میلیون نفر تحت محاصره دریایی، هوایی و زمینی تحمیل شده توسط اسرائیل قرار دارند.

وزارت امور خارجه روسیه در بخش دیگری از این بیانیه از اظهارات «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص حمایت تل آویو از تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر انتقاد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.