تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 8:11
کد خبر : 2695

سعی در حل مشکلات مدارس کرمان در همه مناطق داریم

سعی در حل مشکلات مدارس کرمان در همه مناطق داریم
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عدالت آموزشی را از مهمترین محورها و اهداف آموزش و پرورش کرمان دانست و گفت: سعی در رفع مشکلات مدارس داریم.

به گزارش نسیم صبا: رضا رضایی صبح دوشنبه در آئین آغاز به کار دوره آموزشی چهار روزه تأمین مدرس ویژه معلمان دوره ابتدایی مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان گفت: از مهمترین اهداف آموزش و پرورش استان کرمان عدالت محوری در زمینه آموزش است به طوری که همه دانش آموزان نصیب برابری از آموزش داشته باشند.

وی گفت: تمام سعی ما در این زمینه متمرکز شده که مشکلات را به نمایش بگذاریم تا این مشکلات به خصوص در مناطق محروم رفع شود.

رضایی ادامه داد: باید سعی کنیم توانمند سازی و به روز رسانی نیروی انسانی در جهت ارتقا آموزش به خصوص در مقطع ابتدایی انجام شود.

وی بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی در این زمینه برگزار شده است

وی با بیان اینکه عدالت محوری و نصیب برابر آموزشی مهمترین راهبرد ما در آموزش و پرورش استان کرمان است، بیان کرد: تا کنون سعی کرده‌ایم کمبودها و مشکلات مدارس را در مناطق مختلف به نمایش بگذاریم تا مشکلات محروم‌ترین مناطق استان را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید برای رفع مشکلات و ارتقای آموزش تلاش کنند بیان کرد: ارتقای سطح آموزشی دانش اموزان مهم است و از همه توان برای ارتقای توان آموزشی دانش آموزان در فصل تابستان استفاده می‌شود.

وی بر شناسایی استعداددها در همه مناطق تاکید کرد و افزود: طرح تثبیت یادگیری برای ۳۴ هزار دانش اموز کرمانی در تابستان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.