تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1400 - 16:11
کد خبر : 1258

در سال ۱۴۰۰ محقق شد؛ اشتراک پذیری ۳۴ هزار مشترک جدید گاز در سطح استان کرمان

در سال ۱۴۰۰ محقق شد؛ اشتراک پذیری ۳۴ هزار مشترک جدید گاز در سطح استان کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال جاری 34 هزار اشتراک جدید به جمع مشترکین این شرکت اضافه شده است.

به گزارش نسیم صبا: منوچهر فلاح با اعلام این خبر، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۴ هزار مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، صنعتی و عمومی جذب شده‌اند که به این ترتیب، تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تاکنون، به حدود ۷۳۰ هزار مشترک رسیده و ۸۱ درصد از خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
به گفته فلاح با افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۰۱ روستا تعداد کل روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان کرمان به هزار و پانصد و سی روستا رسیده و جمعیت تحت پوشش روستایی بیش از ۵۴ درصد است که این به معنای صرفه جویی در استفاده از ۸۲۰ هزار کپسول گاز مایع در سال است.
وی ادامه داد: در حال حاضرعملیات اجرایی گازرسانی به تنها شهر باقی مانده استان (جبالبارز)، ۳۲۲ روستا و۷۱۳ صنعت در استان آغاز گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: هم اکنون ۵۸۱ روستا در لیست اجرایی قرار گرفته و ۲۵۷ هزار مترمکعب بر ساعت ظرفیت گازرسانی تا نیمه اسفند ماه سال جاری ایجاد شده که این جای خوشحالی دارد.
فلاح در پایان بیان کرد: با توکل بر خداوند منان و با همت و تلاش کارکنان شرکت گاز استان کرمان انشاالله در سال آینده بتوانیم همانند گذشته گام های موثری در این راه برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.