تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 تیر 1401 - 8:04
کد خبر : 2270

جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای شرف آباد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای شرف آباد
علی بابایی فرماندار کرمان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای شرف آباد که با حضور دهیار، اعضای شورای اسلامی و مسئولین ادارات شهرستان برگزار گردید، گفت: اهمیت این روستا بدلیل جمعیت قابل ملاحظه و نداشتن فاصله فیزیکی تا شهر کرمان بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش نسیم صبا:وی افزود: مردم روستا حق مطالبه گری دارند و مسئولین باید تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت این مردم شریف انجام دهند.
فرماندار کرمان همچنین خواستار هماهنگی، همکاری و تعامل سازنده دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با بخشداران و دهیاران در جهت ارائه خدمات بهتر برای مردم شد.
وی اضافه کرد: با توجه به تردد بالای جاده شرف آباد، روکش آسفالت آن در اولویت بودجه ی امسال قرار گرفته است.
علی بابایی اظهار داشت: ساخت و ساز های غیرمجاز زمینه ساز حوادث غیرمترقبه، معضلات اجتماعی، فرهنگی و امنیتی می باشد که باید با نظارت سفت و سخت نهادهای متولی و همکاری نیروی انتظامی از وقوع آن پیشگیری گردد.
وی ادامه داد: قطعا ساخت و ساز و انشعابات غیرمجاز مانع خدمت رسانی به سایر مردمی که به صورت قانونی مجوزات لازم را دریافت کرده اند می شود. لذا پرونده های کمیسیون ماده ۹۹ نیز باید با فوریت و قاطعیت بررسی گردد.
فرماندار کرمان افزود: با توجه به جمعیت بالای جوانان و نوجوانان روستا، اداره ورزش با همکاری دهیاری اقدامات لازم را برای در اختیار گذاشتنِ سالن ورزشی روستا به جوانان منطقه را انجام دهد.
وی اذعان داشت: در مدیریت مسائل باید تحلیل کل نگر داشته و از عملکرد جزیره ای پرهیز نمود. روستای شرف آباد امروز جزئی جسبیده به شهر کرمان است که مسائل آن باید همسو با طراحی شهری کرمان برنامه ریزی و اجرا گردد. لذا حل مشکلات آب، فاضلاب، برق و غیره نیز باید بر همین اساس در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.