تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 11:25
کد خبر : 1907

ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی به زودی

ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی به زودی
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: ثبت نام وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی به زودی آغاز می شود.

به گزارش نسیم صبا :احمد اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده، رقم وام بازنشستگان از ۷ میلیون به ۱۰ میلیون تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

وی درخصوص ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان، تاکید کرد: بازنشستگان می‌توانند از خرداد ماه از طریق دفاتر کانون بازنشستگی در استان‌های مختلف نسبت به ثبت‌نام خود و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: همچنین به زودی سایتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی جهت ثبت‌نام بازنشستگان برای وام قرض‌الحسنه اعلام خواهد شد و بازنشستگان از این طریق هم می‌توانند نسبت به ثبت‌نام وام اقدام کنند.

اسفندیاری در رابطه با تعداد بازنشستگان دریافت کننده وام قرض‌الحسنه، گفت: سازمان تأمین اجتماعی محدودیتی برای ثبت‌نام ندارد و امسال ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات بهره می برند.

وی گفت: پس از ثبت‌نام بازنشستگان در دفاتر کانون بازنشستگی و به زودی از طریق سایت ذکر شده؛ این افراد جهت دریافت وام خود به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.