تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 7:58
کد خبر : 8058

بیش از پنج هزار برنامه طی ایام‌الله دهه فجر در کرمان برگزار می‌شود

بیش از پنج هزار برنامه طی ایام‌الله دهه فجر در کرمان برگزار می‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: طی ایام‌الله دهه فجر بیش از هزار برنامه مختلف در شهر کرمان و در کل استان بیش از پنج هزار برنامه برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، حسین انجم شعاع روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ستاد دهه فجر استان کرمان از یک ماه قبل تشکیل شده است افزود: این ستاد شامل ۲۶ کمیته و برنامه‌های ستاد از ۶ بهمن با اهدا جهیزیه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی؛ انقلاب فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است اظهار داشت: انقلاب با وجود فشارها و تحریم‌ها همچنان پویا است و همواره در حرکت بوده و رشد علمی داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان تصریح کرد: ایران اسلامی در بسیاری از علوم پیشرفته جزو ۱۰ کشور اول دنیاست لذا باید با بیان پیشرفت‌ها، اجازه شکل‌گیری روایت ساختگی دشمن را در اذهان مردم ندهیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه پیشرفت‌ های کشور، تحت‌الشعاع مشکلات اقتصادی قرار گرفته و نتوانسته ایم پیشرفت‌های بخش های مختلف را برای مردم به درستی روایت کنیم.

انجم شعاع با اشاره به اینکه مردم در طول ۴۴ سال گذشته علی‌رغم همه مشکلات پای نظام، ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و حمایت کرده‌اند و همیشه مردم از نظر برخی اعتقادات از مسئولان جلوتر بوده‌اند گفت: در حوادث اخیر هر چند دشمن همه توان خود را به کار برد و نمره آنها از نظر برنامه‌ریزی ۲۰ بود اما علت شکست آنها عدم همراهی مردم بود.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های دهه فجر پرنشاط و شاد برگزار خواهند شد، تاکید کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال متفاوت برگزار خواهد شد.

انجم شعاع با اشاره به اجرای گروه‌های سرود و موسیقی در میادین شهر کرمان در ایام دهه فجر گفت: با توجه به جنگ شدید رسانه‌ای و روایت‌گری‌های جذاب دشمن، برای مقابله با این هجمه باید تلاش زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری از بلوار پرواز تا گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در ادارات، صنایع و معادن و …، و مراسم بزرگداشت ورود امام راحل (ره) از جمله برنامه‌های روز ۱۲ بهمن ماه در استان کرمان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان تصریح کرد: نورافشانی در شب ۲۲ بهمن ماه، مراسم میهمانی لاله‌ها، مصاحبه با اندیشمندان کشورها در مسیر تبعید امام (ره)، برگزاری همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی، افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۲۴ پروژه دولتی، برگزاری مسابقه تلویزیونی و برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب به مدت ۱۰ شب، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح هفت خانه ورزش روستایی، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، جشن بزرگ خانواده ورزش، افتتاح باغ موزه فرش، اعزام مبلغ به مدارس، جشنواره روستایی و عشایری نیز از برنامه‌های دهه فجر در این استان است.

انجم شعاع بااشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا برگزار می‌شود و امسال این راهپیمایی متفاوت برگزار خواهد بود اظهارداشت: دیدار با خانواده شهدا، جشن بزرگ انقلاب ویژه کارگران استان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، ویزیت رایگان در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های نیروهای مسلح در طول دهه فجر، اجرای گروه‌های سرود و موزیک در میادین شهر کرمان در این ایام، جشن بزرگ بابای عالم و … را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان کرمان است.

وی اظهارداشت: فرهنگ اسلامی ایرانی از زمان رضاشاه مورد هجمه قرار گرفت و با پیروزی انقلاب، این تغییر ماهیت و هویت ایران که به سمت غربی و خالی از هویت دینی و اسلامی، به پایان رسید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: از زمان قاجار و پهلوی اقتدار و عظمت ایران از بین رفت و با انقلاب صنعتی ایران به کشوری سرسپرده و نوکر غرب و اروپا تبدیل شد و مردم از این امر نیز ناراحت بودند که با انقلاب عزت و اقتدار به مردم ایران برگشت و دوران تحقیر تمام شد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران کشوری مصرف‌کننده بود و ایرانیان اجازه پیشرفت در مسائل مهم جهانی نداشتند اما پیروزی انقلاب خط بطلانی بر این مهم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.