تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 - 21:52
کد خبر : 2101

برگزاری جشنواره ها موجب افزایش نشاط اجتماعی می شود

برگزاری جشنواره ها موجب افزایش نشاط اجتماعی می شود
- استاندار کرمان با اشاره به جشنواره گل محمدی در کرمان گفت: اینگونه جشنواره ها موجب رونق اقتصادی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی می شود.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محمد مهدی فداکار پیش از ظهر جمعه در جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر با اشاره به اینکه ظرفیت‌های معادن و کشاورزی در استان فعال شده اما حوزه گردشگری مغفول مانده است، افزود: این ظرفیت نیز باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و فعال شود.

وی اظهار داشت: ویروس کرونا با همراهی مردم و واکسیناسیون عمومی در جامعه کم رنگ شده است لذا اینگونه مراسم‌ها می‌تواند با شرایط بهتری برگزار شود.

فداکار عنوان کرد: استان کرمان دارای ظرفیت‌های مختلف گردشگری است که باید آنها را به بهترین فعال کرد.

استاندار کرمان تصریح کرد: اینگونه جشنواره‌ها موجب رونق اقتصادی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی می‌شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بردسیر و سیرجان تبدیل به بهشت کارآفرینان شده است و الان در بلورد تابلو زده به شهر بدون بیکار خوش آمدید.

شهباز حسن پور با اشاره به اینکه مسئولین به دنبال شادابی و نشاط مردم هستند، افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از مسئولین استان و شهرستان بردسیر یک ماه زحمت کشیدند تا این فضا آماده شود.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان اکواریومی از کل کشور است، اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت منطقه درخواست داریم دومین جشنواره در بیدخون برگزار شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز بردسیر و سیرجان تبدیل به بهشت کارآفرینان تبدیل شده است و الان در بلورد تابلو زده به شهر بدون بیکار خوش آمدید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.