تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 7:59
کد خبر : 10222

بررسی مسائل و مشکلات ارتباطات روستایی شهرستان کرمان

بررسی مسائل و مشکلات ارتباطات روستایی شهرستان کرمان
بررسی مسائل و مشکلات ارتباطات روستایی شهرستان کرمان با حضور مشاور و معاون وزیر فناوری و ارتباطات

جلسه بررسی مشکلات ارتباطات روستایی شهرستان کرمان با حضور مشاور وزیر و مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی USO، به گزارش نسیم صبا:مدیرکل دفتر معاونت امور مجلس و مدیرکل امور هماهنگی استان های وزارت فناوری و ارتباطات، فرماندار کرمان، مدیرکل مخابرات منطقه کرمان و بخشداران تابعه شهرستان تشکیل شد .
در این جلسه علی بابایی فرماندار کرمان با تشریح مسائل و مشکلات ارتباطات روستایی شهرستان کرمان گفت: درصد قابل توجهی از جمعیت روستایی شهرستان کرمان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کرده اند .
وی با اشاره به افزایش ضریب نفوذ فناوری اطلاعات در جامعه و بطور مستقیم در زندگی مردم ابراز داشت: در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار داریم و این موضوع یکی از اهم مؤلفه ها در جامعه می باشد، افزایش ضریب نفوذ فناوری باعث افزایش مطالبات مردم در روستا و شهر شده است .
فرماندار کرمان با ضروری خواندن حمایت از توسعه¬ی خدمات با کیفیت فناوری اطلاعات در روستاها و پلتفرم های ارائه دهنده خدمات تصریح کرد: وجود دفاتر پیشخوان دولت بویژه در روستاها، وجود سامانه های مختلف در دستگاه های اجرایی و غیره باعث رفع بسیاری از مشکلات شده و رضایت مردم را در پی داشته است لذا برای حمایت از دولت الکترونیک و مباحث مرتبط با آن بایستی زیرساخت های لازم را گسترش دهیم و مشکلات مربوطه را مرتفع نمائیم.
وی با اشاره به رشد صنعت توریست در روستاهای بخش های شش گانه کرمان، توسعه گردشگری و رونق کسب و کار در روستاها را منوط به توسعه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و خواستار توجه جدی مسئولین امر در این خصوص شد.
در ادامه تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان کرمان از جهت پوشش اینترنت بررسی و تعیین وضعیت شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.