تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 8:30
کد خبر : 7074

ایجاد باغچه های خانگی و سلامت زنان روستایی در شهرستان بردسیر

ایجاد باغچه های خانگی و سلامت زنان روستایی در شهرستان بردسیر
برای ایجاد این باغچه ها در نظر است که از ایده های جدید با بهره وری بیشتر و هزینه های کمتر استفاده و کارشناسان حاضر در مراکز با ارائه نظرات کارشناسانه، بانوان شهری وروستایی را به ایجاد باغچه های سلامت در کنار منازل و حتی در حیاط و تراس خانه ها تشویق می نمایند .

به گزارش نسیم صبا: حیدرآبادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: در سالهای اخیر راه اندازی طرح مشترک باغچه های سلامت در شهرها و روستاهای شهرستان، متقاضیان خاص خود را جذب نموده و از استقبال بسیاری خوبی برخوردار گردیده است که شاهد رضایت و بهره وری بانوان روستایی بوده ایم .

وی بیان داشت برای ایجاد این باغچه ها در نظر است که از ایده های جدید با بهره وری بیشتر و هزینه های کمتر استفاده و کارشناسان حاضر در مراکز با ارائه نظرات کارشناسانه، بانوان شهری وروستایی را به ایجاد باغچه های سلامت در کنار منازل و حتی در حیاط و تراس خانه ها تشویق می نمایند .

وی افزود: اداره ترویج این مدیریت با راه اندازی کارگاههای آموزشی در روستاها و مراکز جهادکشاورزی شهرستان، آموزشهای لازم را درخصوص راه اندازی و کاشت سبزی و تغذیه سالم و همچنین تهیه کمپوس خانگی به بانوان ارائه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.