تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 8:14
کد خبر : 2341

استاندار کرمان: ارتباط مدیران با مردم حفظ شود

استاندار کرمان: ارتباط مدیران با مردم حفظ شود
استاندار کرمان سرکشی به روستاها را با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان مورد تاکید قرار داد و گفت: ارتباط مدیران مسئول با مردم باید حفظ شود.

به گزارش نسیم صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در نشست فصلی “ایران قوی” ویژه فرمانداران استان کرمان افزود: ارتباط مدیران و مردم به شناسایی و حل بسیاری از مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه شان مسئول در جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری و خدمت به مردم است تصریح کرد: جمهوری اسلامی قدرتمند در صحنه حضور پیدا کرده لذا باید از مسئولیت‌ها به عنوان فرصتی برای خدمت به این نظام مقدس استفاده کرد و به نحو احسن وظیفه خود را در این راستا انجام داد.

استاندار کرمان، ارتباط با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، تعامل با رسانه‌ها، مشورت با نخبگان و جوانان را نیز از ضروریات کاری فرمانداران برشمرد و اظهار داشت: باید سرکشی به روستاها با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در دستور کار باشد.

فداکار بیان کرد: الزامات خاص هر شهرستان به تدبیر فرمانداران است، ضمن اینکه ظرفیت‌های مختلف گردشگری در روستاها و مناطق، بهترین فرصت برای پیشرفت است که باید نگاه ویژه ای به این صنعت داشت.

امام جمعه کرمان: حرکت در مسیر ولایت برای ایجاد ایرانی قوی راهگشا خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز گفت: ریا، خودنمایی و تکبر به همراه قدرت از علت‌های اصلی دور شدن از رضای خداوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی تصریح کرد: هر چه جایگاه‌ها به لحاظ ظاهری بالاتر رود، ممکن است خود بزرگ‌بینی و تکبر ایجاد شود و همین مولفه سبب خواهد شد در رسیدن به هدف خدمت به مردم غفلت شود.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: حرکت در مسیر ولایت، نجات‌بخش و راهگشا برای ایجاد ایرانی قوی خواهد بود.

نشست یک روزه فرمانداران این استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری با حضور معاونان سیاسی، عمرانی، اقتصادی و توسعه مدیریت استاندار، مدیران ستادی استانداری کرمان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.