تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 7:38
کد خبر : 7188

ادای احترام رئیس قوه‌قضاییه به مقام شامخ سردار دلها در بدو ورود به استان کرمان

ادای احترام رئیس قوه‌قضاییه به مقام شامخ سردار دلها در بدو ورود به استان کرمان
رئیس قوه قضاییه در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سردار دلها و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای چهارشنبه شب در ابتدای سفر خود به کرمان، در بیت‌الزهرا (س) – منزل شخصی شهید سلیمانی که حاج قاسم آن را وقف برگزاری مجالس عزای حضرت فاطمه (س) کرده است – حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت وگو کرد.

رییس قوه قضاییه در این دیدار ضمن قدردانی از فداکاری‌ و ایثارگری‌های خانواده شهید سلیمانی اظهار کرد: یقینا در نتیجه‌بخش بودن زحمات و تلاش‌های سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی، همکاری‌های خانواده محترم این شهید والامقام نقش بسزایی داشت‌.

وی با بیان اینکه هنوز برخی‌ها شهادت حاج قاسم و این موضوع که دیگر این شهید گرانقدر در میان آنها حضور ندارد را نمی‌توانند باور کنند، گفت: در زمان حیات دنیوی شهید سلیمانی دو مرتبه خطاب به ایشان گفتم که از صمیم قلب از خدا می‌خواهم تمام عمرم را یک لحظه کند و آن یک لحظه را به وجود شما اضافه کند.

رئیس دستگاه قضا همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان، بعد از قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام و با آرمان‌های بلند امام راحل (ه) و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان کرد.

برنامه اصلی سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان، حضور در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.