تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 7:34
کد خبر : 2926

آیت‌الله رئیسی در دیدار جمعی از سفرای جدید کشورمان: سفرا نمایندگان نظام اسلامی و موظف به تامین منافع و ارزش‌های جمهوری اسلامی هستند

آیت‌الله رئیسی در دیدار جمعی از سفرای جدید کشورمان:  سفرا نمایندگان نظام اسلامی و موظف به تامین منافع و ارزش‌های جمهوری اسلامی هستند
رئیس جمهور سفیران را نمایندگان نظام اسلامی معرفی کرد که باید منافع و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را نمایندگی و تامین کنند.

به گزارش نسیم صبا:جمعی از سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران روزشنبه پیش از عزیمت به محل ماموریت خود به حضور رئیس جمهور رسیدند و با وی دیدار و گفتگو کردند.
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این دیدار سفیران را نمایندگان نظام اسلامی معرفی کرد که باید منافع و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را نمایندگی و تامین کنند.
رئیس جمهور ضمن تاکید بر لزوم ارزیابی عملکرد سفرا بر اساس اهداف تعیین شده برای هر کشور از جمله میزان کمک به توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، توجه ویژه به امور ایرانیان خارج از کشور، رعایت و بسط ارزش‌های اسلامی و انقلابی در رفتار فردی و خانوادگی سفرا و مقابله با هرگونه روابط ناسالم اقتصادی در حوزه مأموریت، آنان را موظف به تلاش برای تحقق نهایی اهداف و سیاست‌های کشور دانست.
دکتر رئیسی برای سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای لهستان، گرجستان، سیرالئون، چک، لبنان، هند و همچنین نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک آرزوی موفقیت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.