تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1404 - 6:58
کد خبر : 26925

وزیر نیرو بر ضرورت پاسخگویی دقیق به مردم تاکید کرد

وزیر نیرو بر ضرورت پاسخگویی دقیق به مردم تاکید کرد
وزیر نیرو، با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان تهران از سامانه ۱۲۲ این شرکت بازدید کرد و بر اهمیت پاسخگویی دقیق تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، عباس علی‌آبادی عصر روز (چهارشنبه ۳۱ تیرماه)
در جریان این بازدید، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به تماس‌های مردمی، رسیدگی به مشکلات مربوط به آب شرب و نحوه ثبت، پیگیری و حل درخواست‌های شهروندان قرار گرفت.

سامانه ۱۲۲ به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و وظیفه آن دریافت، ثبت و پیگیری گزارش‌های مردمی در زمینه افت فشار، قطع آب، شکستگی لوله، آلودگی احتمالی و سایر مسائل مرتبط با شبکه آب‌رسانی در سطح شهر تهران است.

در روزهای اخیر، با توجه به افزایش بی‌سابقه دمای هوا و رشد چشمگیر مصرف آب شرب در پایتخت، میزان تماس با این سامانه به‌شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

بر اساس گزارش مسئولان مرکز، روزانه هزاران تماس با سامانه ۱۲۲ برقرار می‌شود و کارشناسان این مرکز تلاش می‌کنند با ارائه راهنمایی‌های لازم و هماهنگی با واحدهای عملیاتی، مشکلات مردم را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و برطرف کنند.

وزیر نیرو در این بازدید بر اهمیت پاسخگویی دقیق، سریع و محترمانه به شهروندان تأکید کرد و نقش سامانه‌های ارتباط مردمی را در مدیریت مصرف، افزایش اعتماد عمومی و رضایت‌مندی مشترکان حیاتی دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.