هاشمی: زمان رسیدگی به شکایات مردم از طریق سامانه «فواد» سرعت گرفت

ستار هاشمی با اشاره به راه اندازی پایلوت سامانه «فواد» دراستان قزوین برای رسیدگی به شکایات مردم از کارمندان ادارات گفت:سرعت رسیدگی به شکایات از طریق این سامانه به کمتر از ۲ ساعت رسیده است.
به گزارش نسیم صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار متن کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس درباره «سامانه فواد» نوشت: ️سامانه فواد آغاز فصل جدیدی از خدمات دولت الکترونیک است که وزارت ارتباطات با همکاری سازمان اداری و استخدامی و سایر نهادها و بخشها اقدام به پیادهسازی آن نموده و سرعت رسیدگی به شکایات آن طبق اعلام مسئولین به زیر ۲ ساعت رسیده است.
وی افزود: این طرح در استان قزوین آغاز شده و در دیگر استانها نیز پیادهسازی خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰