تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 6:42
کد خبر : 6356

کمیته ایمنی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

کمیته ایمنی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی
کمیته ایمنی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور جلالی معاون استاندار و نماینده های سایرکمیته ها،فرماندار کرمان و سایر اعضای جلسه برگزار گردید..

..به گزارش نسیم صبا:بابایی با تاکید براهمیت مسئله ایمنی اذعان داشت:حفظ سلامت و جان مهمانان و زائران عزیز برای ما بسیار ارزشمند و گرانقدر است.اولویت ما در برگزاری مراسم نیز همین امر است.
فرماندار کرمان گفت:البته مسئله ایمنی مربوط به هفته مقاومت و اصلا در قید زمان نیست.در طول سال باید برای حفظ جان و مال مردم مسائل ایمنی را رعایت کرد.به طور مثال هر هفته تعداد زیادی از شهروندان در مصلی نماز جمعه می خوانند یا در حسینیه ،تکایا،گلزار شهدا و…حضور پیدا می کنند.
علی بابایی بر لزوم نظارت و پیگیری اعضای کمیته بر ستادهای اسکان تاکید نمود.همچنین وی مجددا خاطرنشان کرد که از نظر ایمنی وهمچنین مسائل امنیتی روشنایی مجموعه پردیسان قائم باید در بالاترین سطح ممکن بوده وهیچ نقطه تاریکی وجود نداشته باشد.
فرماندار کرمان تاکید نمود هر گونه قصور و کوتاهی از جانب اعضای کمیته قابل جبران و چشم پوشی نبوده و آقایان باید پاسخگوی تعهدات مطرح شده در کمیته ایمنی باشند.
در این جلسه رحمان جلالی معاون استاندار گفت:در این مراسم امنیت و ایمنی از خطوط قرمز ما هستند که تمام تلاش خود را جهت تامین این دو مقوله به کار خواهیم بست.وی همچنین بر لزوم تهیه یک طرح جامع ایمنی برای این مراسم بزرگ تاکید نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.