تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 10:28
کد خبر : 997

کلنگ احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمان به زمین زده می‌شود

کلنگ احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمان به زمین زده می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رابر گفت: کلنگ احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور وزیر آموزش و پرورش و خانواده این شهید بزرگوار در کرمان به زمین زده می‌شود. به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی در این جلسه گفت:

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رابر گفت: کلنگ احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور وزیر آموزش و پرورش و خانواده این شهید بزرگوار در کرمان به زمین زده می‌شود.
به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی در این جلسه گفت: شهید سلیمانی انسان تمام ساحتی بود، انسانی که به مکتبی بپیوندد متقی می‌شود و شهید سلیمانی از یک فرد واحد تبدیل به یک امت شد و شهید سلیمانی در همه ساحت‌های تربیتی و عبادی الگو بود.

وی با بیان اینکه ساحت اخلاقی شهید سلیمانی بی‌نظیر بود گفت: نظام تربیتی ما باید الگویی داشته باشد و شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت معیاری برای همه بزرگان و انقلابیون جهان است.

رضایی با اشاره به حضور موثر خیرین در امر مدرسه سازی استان از آغاز عملیات ساخت دارالقرآن دانش آموزی در شهرستان رابر به همت خیرین خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه میانگین سرانه فضای آموزشی در شهرستان رابر ۶.۱۵ متر به ازای هر دانش آموز است گفت: خوشبختانه سرانه فضای آموزشی در این شهرستان از میانگین کشوری و استان بالاتر است.

رضا رضایی با اشاره به درخشش دانش آموزان رابری در جشنواره های پژوهشی و نوجوان خوارزمی از آغاز عملیات ساخت پژوهشسرای دانش آموزی توسط خیرین در آینده ای این نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی نقش موثری در تسهیل روند یاددهی یادگیری دارد گفت: آموزش حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اولویت اصلی آموزش و پرورش است.

رضایی از آغاز پویش دانش آموزی میلاد سردار ویژه دانش آموزان استان خبر داد و افزود: به ۶۵ اثر برتر دانش آموزان شرکت کننده در این پویش به مناسبت شصت و پنجمین سالروز تولد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از راه اندازی و آغاز فعالیت های پایگاه های مطالعاتی در تمامی شهرستان ها و مناطق استان در راستای ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی خبر داد.

بر پایه این گزارش: نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رابر با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.