تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 20:27
کد خبر : 1121

کرمان برای پذیرایی از زائران شهید سلیمانی آماده می‌شود

کرمان برای پذیرایی از زائران شهید سلیمانی آماده می‌شود

نوروز امسال برای مردم شهر کرمان رنگ و بوی دیگری دارد و مردم در حال آماده‌سازی شهر برای پذیرایی از زائران مرقد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت هستند. به گزارش نسیم صبا از مهر: شهر کرمان طی نوروز سال ۱۴۰۱ در کنار داشته‌های تاریخی و طبیعی که دارد به یکی از مقاصد اصلی گردشگری زیارتی

نوروز امسال برای مردم شهر کرمان رنگ و بوی دیگری دارد و مردم در حال آماده‌سازی شهر برای پذیرایی از زائران مرقد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت هستند.

به گزارش نسیم صبا از مهر: شهر کرمان طی نوروز سال ۱۴۰۱ در کنار داشته‌های تاریخی و طبیعی که دارد به یکی از مقاصد اصلی گردشگری زیارتی تبدیل خواهد شد.

متأسفانه بعد از اینکه مسئولان شهر و استان کرمان نتوانستند در سالگرد شهید سلیمانی کارنامه مثبتی داشته باشند و سپاه و جوانان انقلابی بار مسئولیت را به دوش کشیدند در آستانه نوروز هم نمی‌توان طرح و پروژه عمرانی و برنامه‌ای ویژه ای در کارنامه مسئولان کرمان مشاهده کرد.

انتظار می‌رفت زیر ساخت‌های شهر کرمان برای پذیرایی از زائران طی زمان اندکی بهبود یابد و حداقل طرح ساماندهی گلزار شهدا در این شهر انجام شود که متأسفانه عملی نشد همچنین بسیاری از طرح‌های عمرانی در مکان‌های گردشگری نیز نیمه کاره ماند اما این مردم و گروه‌های جهادی و انقلابی هستند که توانستند با ساماندهی مناسب سپاه پذیرای مهمانان باشند و در ایام نوروز نیز شاهد چنین تجربه‌ای در کرمان خواهیم بود.

از هم اکنون نیز شاهد حضور مسافران از استان‌های مختلف در گلزار شهدای کرمان هستیم و مردم سعی دارند قبل از پیک سفرهای نوروزی برای زیارت خود را به کرمان برسانند.

کرمان برای پذیرایی از زائران شهید سلیمانی آماده می شود

روز گذشته نیز دو کاروان از عراق و پاکستان در گلزار شهدا حضور یافتند و در مراسم‌های مذهبی شرکت کردند.

از هم اکنون دست اندرکاران گلزار شهدای کرمان در حال برنامه ریزی برای برگزاری مراسم نوروز در گلزار شهدای کرمان هستند.

جوانان محله‌ها در مساجد دور هم جمع شده و در حال برنامه ریزی هستند

محمد قربانی یکی از جوانان کرمانی در گفتگو با مهر می‌گوید: در سالگرد شهید سلیمانی اقدام به برپایی موکب کردیم و در نخستین سالی که سفرهای آزاد شده است پیش بینی می‌شود که شاهد موج سفر مردم به کرمان باشیم.

وی گفت: جوانان در مسجد محل دور هم جمع شده و در حال برنامه ریزی برای خدمات رسانی به زائران شهید سلیمانی هستیم و سعی می‌کنیم به هر نحوی که شده بتوانیم برای زائران شهدا کاری انجام دهیم.

جوانان در مسجد محل دور هم جمع شده و در حال برنامه ریزی برای خدمات رسانی به زائران شهید سلیمانی هستیم و سعی می‌کنیم به هر نحوی که شده بتوانیم برای زائران شهدا کاری انجام دهیم

وی افزود: برپایی موکب‌های پذیرایی از زائران در سطح شهر یکی از برنامه‌های ما است و می‌دانیم در محله‌های مختلف کرمان سایر جوانان مسجدی نیز در حال برنامه ریزی هستند تا بتوانند بخشی از بار کار را روی دوش خود بگذارند.

وی گفت: برنامه ریزی اکثراً به صورت خود جوش و مردمی در حال انجام است و امیدواریم با توجه به حجم بالای سفر بتوانیم خدمات خوبی را ارائه کنیم.

محمد ابراهیم زاده نیز دیگر جوان کرمانی است که می‌گوید: طبق اطلاعی که از سایر گروه‌های جهادی در استان‌های مختلف داریم بخش قابل توجهی از دوستداران مکتب سلیمانی پس از دو سال از شیوع کرونا و بعد از واکسیناسیون در حال برنامه ریزی برای سفر به کرمان هستند و ما جوانان کرمانی سعی می‌کنیم میزبان خوبی برای میهمانان حاج قاسم باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.