تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آذر 1401 - 7:46
کد خبر : 6758

کاهش نرخ ارز در روزهای آینده با کاهش هیجانات/ مشکلی در تامین ارز وجود ندارد

کاهش نرخ ارز در روزهای آینده با کاهش هیجانات/ مشکلی در تامین ارز وجود ندارد
دبیر سابق کانون صرافان ایران با تاکید بر اینکه افزایش تقاضا در بازار غیررسمی ارز ناشی از جو روانی و هیجانات است و مشکلی در تامین ارز وجود ندارد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که طی روزهای آینده روند بازار ارز مثبت باشد و نرخ ارز کاهشی شود.

«به گزارش نسیم صبا:احمد لواسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره وضعیت بازار ارز اظهار داشت: تمهیداتی که بانک مرکزی برای بازار ارز اندیشیده است نشان می‌دهد که برنامه‌ای برای کنترل بازار ارز در شرایط موجود وجود دارد، البته باید توجه داشت که عوامل داخلی و خارجی موجب التهاب بازار شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در روزهای آینده روند بازار مثبت باشد، افزود: معاملات ارز در شبکه‌های مجاز روان است و اختلالی وجود ندارد. فعالان اقتصادی می‌توانند برای واردات کالا ارز مورد نیاز خود را تهیه کنند، البته نرخ‌ها اندکی افزایش داشت.

دبیر سابق کانون صرافان اظهار داشت: در شبکه خرده‌فروشی و اسکناس نیز متقاضیان می‌توانند نیاز خود را برطرف کنند.

نوسانات اخیر بازار ارز کاذب و هیجانی است

لواسانی تاکید کرد: مشکل در بازار غیررسمی است که افراد به دلیل جو روانی و حفظ ارزش دارایی خود وارد می‌شوند که در نتیجه با افزایش تقاضا مواجه هستیم و امیدواریم عرضه در این بازار افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه همواره بحث روانی بر بازار ارز تاثیر داشته است، گفت: بحث دیگر مسکوکات است که متقاضیان در این زمینه مشکل دارند و با توجه به امکانات بانک ارزی این موضوع طی روزهای آینده حل خواهد شد و مشکلات مرتفع می‌ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.