تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 دی 1401 - 7:57
کد خبر : 7485

پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین در آینده ای نزدیک ۱۸:۵۵ – ۲۱ دی ۱۴۰۱

پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین در آینده ای نزدیک ۱۸:۵۵ – ۲۱ دی ۱۴۰۱
بازار بیت کوین در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۷۳۹۹-۱۶۸۱۳ دلار در نوسان بود. قیمت این رمزارز امروز در محدوده‌ی ۱۷۳۹۹ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۷۷ درصد افزایش داشته است.

بیت کوین
بازار بیت کوین در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۷۳۹۹-۱۶۸۱۳ دلار در نوسان بود. قیمت این رمزارز امروز در محدوده‌ی ۱۷۳۹۹ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۷۷ درصد افزایش داشته است.
تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که در صورت تداوم بازار گاوی، مقاومت‌هایی بر سر راه قیمت به ترتیب در محدوده‌های ۱۷۲۸۰ و ۱۷۴۰۰ دلاری قرار دارند. در صورت گذر از این دو قیمت و تشکیل کندل بالای سطح روانی ۱۷۵۰۰ دلار، هدف ۱۸۰۰۰ دلاری نیز ممکن است خارج از دسترس نباشد.
در سوی مقابل اگر قیمت بیت کوین نتواند از ۱۷۳۰۰ دلار به راحتی بگذرد، اصلاح قیمت می‌تواند ادامه یابد. سطح حمایت نخست در سمت نزولی نزدیک به ۱۷۱۵۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی در ۱۷۰۸۰ دلار واقع است. این قیمت نزدیک به سطح ۶۱.۸ درصدی فیبوناچی بازگشتی است. حمایت کلیدی تازه‌ای هم‌اکنون در حال شکل‌گیری در ۱۷۰۰۰ دلار و نزدیک به خط روند یاد شده است. شکست این حمایت به معنی نزول مجدد قیمت به ۱۶۵۰۰ دلار و آزمون مجدد این سطح خواهد بود.
به گفته‌ی سایت بازار اندیکاتور MACD بیت کوین هم‌اکنون در حال کاهش شتاب خود در ناحیه گاوی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.

قیمت سکه
قیمت سکه طرح جدید در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۲۰۱۹۵۰۰۰-۱۹۳۰۹۰۰۰ تومان در نوسان بود. قیمت این سکه امروز در محدوده‌ی ۱۹۹۴۵۰۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۶۹ درصد افزایش داشته است.
حباب سکه بهار آزادی در زمان نوشتن این گزارش با تقریبا ۴ درصد افزایش به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید و، اما حباب سکه امامی با ۶۱ هزار تومان افزایش به ۲ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان رسید. حباب نیم سکه و ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب ۳ میلیون و ۲۲ هزار تومان و ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و در نهایت ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار تومان رسیدند.

قیمت طلا
قیمت طلای ۱۸ عیار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۸۹۱۵۰۰-۱۸۰۴۹۰۰ تومان در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۱۸۹۱۵۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۵ درصد افزایش داشته است.
قیمت طلا پس از افزایش شدیدتر در مقیاس ساعتی، مرحله تعدیل را نشان می‌دهد. این فلز گرانبها ممکن است پس از انتشار داده‌های تورم ایالات متحده حرکت قاطعی را به تصویر بکشد، بنابراین دشوار است که حرکت اخیر آن را انباشت یا توزیع تلقی کنیم. میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای (۲۰-EMA) در سطح ۱۸۷۵.۵۰ دلار از گاو‌های نر طلا حمایت می‌کند. در حالی که ۵۰-EMA در سطح ۱۸۷۱.۹۰ دلار هنوز دست‌نخورده باقی مانده است که نشان می‌دهد سوگیری صعودی همچنان ثابت است.
در شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز آمده است شاخص قدرت نسبی (۱۴-RSI) در محدوده‌ی ۴۰.۰۰ الی ۶۰.۰۰ در نوسان است که می‌تواند بیانگر عدم وجود یک ماشه‌ی بحرانی برای یک حرکت تعیین‌کننده باشد.

قیمت دلار
قیمت دلار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۳۹۰۱۱-۳۷۴۷۶ در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۳۸۰۰۰ معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۶ درصد کاهش داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.