تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 18:06
کد خبر : 402

پیام رئیسی به همتای چینی: خرسندم آغاز سال نو با اجرایی‌ شدن برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله مصادف شد

پیام رئیسی به همتای چینی: خرسندم آغاز سال نو با اجرایی‌ شدن برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله مصادف شد

به گزارش نسیم صبا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور کشورمان در پیامی به «شی جین پینگ» رییس‌جمهوری خلق چین نوشت: فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را به جناب‌عالی و مردم سرافراز جمهوری خلق چین صمیمانه تبریک می‌گویم. در پیام رییس‌جمهور آمده است: خرسندم که در آغاز سال جدید، روابط دو ملت وارد

به گزارش نسیم صبا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور کشورمان در پیامی به «شی جین پینگ» رییس‌جمهوری خلق چین نوشت: فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را به جناب‌عالی و مردم سرافراز جمهوری خلق چین صمیمانه تبریک می‌گویم.

در پیام رییس‌جمهور آمده است: خرسندم که در آغاز سال جدید، روابط دو ملت وارد دومین پنجاه سال روابط دیپلماتیک و با اعلام اجرایی شدن برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله مصادف شده است. امیدوارم در پرتو اعتماد متقابل سیاسی ایجاد شده و تشریک مساعی با جناب‌عالی، شاهد توسعه و تعمیق همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در تمامی زمینه‌ها به‌خصوص منافع مشترک کشورهای در حال توسعه باشیم.

آیت‌الله رئیسی با آرزوی سلامتی و موفقیت، سعادت و بهروزی برای رییس‌جمهور و ملت دوست جمهوری خلق چین نوشت: بی‌شک، با رهبری داهیانه جناب‌عالی، در سال جاری جهان شاهد برگزاری موفقیت‌آمیز المپیک زمستانی پکن خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.