تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 7:51
کد خبر : 5733

پرداخت وام۲۰۰ میلیون تومان ساخت مسکن روستایی در همه استانهای کشور

پرداخت وام۲۰۰ میلیون تومان ساخت مسکن روستایی در همه استانهای کشور
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر تامین منابع وام مسکن روستایی از محل صندوق ملی مسکن، گفت: وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در همه استان‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، اکبر نیکزاد عصر شنبه در بازدید از طرح‌های هادی شهرستان‌های تکاب و شاهین دژ افزود: آبان سال گذشته در شورای عالی مسکن و با حضور رئیس‌جمهور، ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با سود پنج ساله و بازپرداخت ۲۰ ساله مصوب شد ولی تا همین چند هفته پیش در دست انداز موافقت سازمان برنامه و بودجه و بلاتکلیفی بانک‌ها مانده بود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل توقف یک‌ساله در پرداخت وام ساخت و ساز روستایی چقدر عقب ماندگی در تولید مسکن در روستاها داریم، گفت: اکنون ۱۹۰ هزار و ۳۴۷ واحد مسکن روستایی در حال ساخت داریم که وام ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت نکرده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بر اساس قانون ۱۳ درصد مبلغ سود این وام به صورت یارانه وام توسط دولت پرداخت می‌شود، گفت: در مصوبه جدید شرط سکونت پنج ساله حذف شده است. همچنین متقاضیان می‌توانند با ضمانت زنجیره‌ای وام را دریافت کنند. پرداخت تسهیلات به ساکنان شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز تأیید شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از روستاهای «نجار و آقاجاری» شاهین دژ و روستاهای «ترمکچی و قرخلو» تکاب بر بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای عملیات طرح‌های هادی روستایی این روستاها قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.