تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 7:12
کد خبر : 6387

پایانی بر ۶ سال توقف عملیات اجرایی مجتمع بین راهی کوثر

پایانی بر ۶ سال توقف عملیات اجرایی مجتمع بین راهی کوثر
رییس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از مجتمع بین راهی کوثر، بر حل مشکلات این پروژه بزرگ تاکید کرد و گفت: گره گشایی از این پروژه با تدبیر قضایی در دستور کار قرار دارد

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در این بازدید گفت: این مجتمع با قرار گرفتن در مسیر سه استان، زمینه سفر امن و ایمن برای مسافران‌ هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان را فراهم می کند.
وی ادامه داد: سرمایه گذاری عظیمی در این مجموعه انجام شده است و با توقف عملیات اجرایی این پروژه، خسارت های زیادی به آن وارد می شود.
وی بر همکاری بانک ها به منظور گره گشایی از مشکلات این پروژه تاکید کرد و ادامه داد: در نشستی تخصصی مشکلات این مجتمع با بانک بررسی و راهکارهای رفع آنها اندیشیده خواهد شد.
وی اظهارداشت: سایر مشکلات این پروژه در حوزه منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و … نیز در نشست تخصصی بررسی خواهد شد.
سرمایه گذار مجتمع بین راهی کوثر نیز با اشاره به اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت دو هکتار و با زیربنای بالغ بر چهار هزار مترمربع احداث شده است، گفت: این مجتمع دارای فضای رستوران، آلاچیق، خدمات رفاهی و تعمیرگاهی، جایگاه سوخت، سوئیت های اقامتی و … است.
حسن جعفری تصریح کرد: عدم پرداخت کامل تسهیلات بانکی و تحریم های ظالمانه اعمال شده بر کشور موجب توقف عملیات اجرایی این مجموعه از سال ۹۶ تاکنون شده است.
وی با اشاره به این مطلب که بخش زیادی از تجهیزات و امکانات این مجموعه به سرقت رفته است، تصریح کرد: راه اندازهایی مجموعه علاوه بر اشتغال زایی از بروز جرائم نیز جلوگیری کرده و در ادامه در توسعه اشتغال در منطقه بسیار موثر خواهد بود. وی یادآور شد: با راه اندازی این مجتمع در مرحله نخست برای حداقل ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.