تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 13:03
کد خبر : 1573

وزیرکشور: با عاملان حادثه مشهد برخورد خواهد شد

وزیرکشور: با عاملان حادثه مشهد برخورد خواهد شد

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره جنایت روز سه شنبه در حرم امام رضا (ع) افزود: این یک اقدام تروریستی بسیارشنیع بود که علیه سه تن از افراد مجاهد، پرتلاش و خدمتگزار مردم اتفاق افتاد و به شدت این حرکت را محکوم می کنیم. وزیر کشور با

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره جنایت روز سه شنبه در حرم امام رضا (ع) افزود: این یک اقدام تروریستی بسیارشنیع بود که علیه سه تن از افراد مجاهد، پرتلاش و خدمتگزار مردم اتفاق افتاد و به شدت این حرکت را محکوم می کنیم.

وزیر کشور با عرض تبریک و تسلیت شهادت یکی از این سه برادر بزرگوار خدمت بقیه الله و اقوام و ارزوی سلامتی هر برای دو عزیز دیگر، اظهار داشت: این واقعه تلخ نشان از آن دارد دشمن دست از ترویج نفاق برنداشته و تروریسم زاده نگاه استکباری است. داعش و گروههای دیگر تروریستی را اینها درست کردند.

وی اضافه کرد: امروز هم آبشخور فکری شان همان جریان فکری است که به خود اجازه می دهد در بهترین زمان و یکی از مقدس ترین مکان بدون هیچ جرمی که بتوانند ادعا داشته باشند و فرد مرتکب جرم، شتاختی از این افراد داشته باشد، این اقدام را انجام دادند.

رییس شورای امنیت کشور تاکید کرد: این جریان کور و دست ساخته کشورهای غربی و کسانی است که این فکر را ترویج می کنند بی شک با افراد ترویج دهنده این تفکر و عاملان این جنایت برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.