تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردین 1401 - 20:47
کد خبر : 1394

نمایشگاه هنری زندگی سردار سلیمانی در راین برپا شد

نمایشگاه هنری زندگی سردار سلیمانی در راین برپا شد
مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی راین از برگزاری نمایشگاه آثار هنری با محوریت ابعاد زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت ایام نوروز ۱۴۰۱ در این بخش خبر داد.

به‌گزارش نسیم صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، سید وحید طاهری افزود: این نمایشگاه که در محل ارگ تاریخی راین برپا شده و علاوه بر نمایش آثار هنری هنرمندان که در وصف زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شده، خاطرات و سخنان این شهید بزرگوار نیز در قالب کتاب به علاقمندان و مسافران نوروزی معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاهی متشکل از ۱۶ غرفه صنایع‌دستی نیز در داخل ارگ تاریخی راین راه‌اندازی شده که آثار هنری هنرمندان پته‌دوزی، گلیم‌بافی، چاقوسازی، چرم‌دوزی و غیره به معرض نمایش و فروش در آورده است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی راین با اشاره به اینکه روزانه هزار نفر از ارگ تاریخی راین دیدن می‌کنند تصریح کرد: بیش از این تعداد نیز از آبشار راین بازدید دارند.

طاهری با بیان اینکه بخش راین دارای ۶ اقامتگاه بوم‌گردی، یک هتل آپارتمان و سه خانه مسافر است خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد این اقامتگاه‌های تکمیل ظرفیت شده اند.

بخش راین در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.