تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 8:27
کد خبر : 3707

معاون استاندار کرمان: ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در کرمان افتتاح می شود

معاون استاندار کرمان: ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در کرمان افتتاح می شود
معاون استاندار کرمان از افتتاح ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی طی هفته دولت در کرمان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، علی بیگ‌زاده به مناسبت هفته دولت، از راه‌اندازی نمایشگاه مجازی عملکرد دولت خبر داد.

وی عنوان کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان از خانواده ایثارگران و شهدا سرکشی خواهند داشت، ضمن آنکه موضوع برپایی میز خدمت و بررسی مشکلات مردم در محل نمازهای جمعه را نیز انجام گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان از افتتاح ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه بهش خصوصی در استان کرمان خبر داد.

بیگ‌زاده ابراز داشت: طبق روال گذشته، جشنواره شهید رجایی توسط سازمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار و براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی، دستگاه‌های اجرایی استان رتبه‌بندی خواهند شد، ضمن آنکه امسال سه دستگاه اجرایی در استان که وضعیت آنها نسبت به سال گذشته ارتقای قابل توجهی پیدا کرده مورد تشویق قرار خواهند گرفت و سه گروه جهادی برتر نیز در این جشنواره معرفی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های متعدد در هفته دولت افزود: رونمایی از مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دولتی و خصوصی استان را در روز دوشنبه هفته جاری با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور در شورای اداری استان خواهیم داشت.

وی دیدار با خانواده شهدا، کلنگ‌زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی در سطح شهر کرمان و بازدید از دو دستگاه اداری را از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان استخدامی کشور در سفر به استان عنوان کرد.

بیگ‌زاده گفت: در این سفر موضوع مشکلات جامعه اداری استان مطالبه جدی ما خواهد بود، ضمن آنکه مجوز استقرار دستگاه‌های اداری در شهرستان‌های تازه تأسیس، ادارات بهزیستی و جهاد کشاورزی در شرق استان را با معاون رئیس جمهور مطرح خواهیم کرد.

بیگ زاده همچنین با اشاره به برگشت ساعت کاری ادارات از پنجم شهریور ماه به روال گذشته گفت: در استان کرمان و با تصویب ستاد مدیریت بحران و مصوبه شورای تأمین، برای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی برق در بخش خانگی و با موافقت استاندار، تعطیلی پنجشنبه ادارات تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.