تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 16:20
کد خبر : 760

مشاغل ایجاد شده در کرمان راستی آزمایی شوند

مشاغل ایجاد شده در کرمان راستی آزمایی شوند
استاندار کرمان در خصوص تعهدات ایجاد مشاغل در دستگاه های مختلف گفت: این مشاغل باید توسط دستگاه های نظارتی راستی آزمایی شوند.

استاندار کرمان در خصوص تعهدات ایجاد مشاغل در دستگاه های مختلف گفت: این مشاغل باید توسط دستگاه های نظارتی راستی آزمایی شوند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، ششمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در سال ۱۴۰۰ به ریاست علی زینی‌وند و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه، استان اعتبارات و منابع مربوط به تسهیلات اشتغالزایی به ویژه اشتغال روستایی سهمیه ابلاغی خود را جذب کرده است، افزود: با پیگیری صورت گرفته و از محل بودجه شناور، سهمیه‌ای جدید به استان اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: سهمیه بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات مشخص شده و تا ۱۵ اسفند ماه جاری فرصت است که طرح‌های مشمول این اعتبارات به بانک‌های استان معرفی شوند.

استاندار کرمان، راستی آزمایی، آسیب‌شناسی و نظارت بر اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی را لازم دانست و گفت: مهم است که بدانیم طرح‌های اجرایی آیا منجر به اشتغال لازم می‌شوند و چه میزان از هدفگذاری ما تحقق پیدا می‌کند.

زینی‌وند همچنین تجمیع نظر و آمار دستگاه‌های مختلف در اشتغال ایجاد شده در استان را مورد تاکید قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه ما به دنبال توازن در اشتغال هستیم، در روستاها به دست می‌آید. علاوه بر حوزه خدمات و کشاورزی، طرح‌های که ظرفیت اشتراک با بخش صنعت را دارند نیز لحاظ شو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.