تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 8:12
کد خبر : 7443

مراسم تکریم و معارفه بخشدار ماهان

مراسم تکریم و معارفه بخشدار ماهان
علی بابایی فرماندار کرمان در مراسم تکریم و معارفه بخشدار ماهان که با حضور ائمه جمعه و جمعی از مسئولین و مردم برگزار شد، ابراز داشت:بخش ماهان بعنوان نماد گردشگری کرمان با سابقه تمدنی هزاران ساله و با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و مردمی مهربان ،پر تلاش و با اصالت،دارای ظرفیت های فراوان در بخش فرهنگ و اقتصاد است.

به گزارش نسیم صبا:بابایی ضمن تاکید بر جایگاه ویژه این بخش تصریح نمود:مهمترین گام در توسعه و آبادانی بخش ماهان حفظ هویت اصیل ایرانی و اسلامی آن است.
وی افزود از آنجایی که اقتصاد ماهان بر پایه گردشگری و کشاورزی استوار شده ، لازم است با همت مسئولین به خصوص بخشدار جدید با جذب تسهیلات دولتی مربوطه و جذب سرمایه بخش خصوصی جهت توسعه گردشگری تحولاتی ایجاد گردد.
(از ۲۱اثر ثبت جهانی ثبت شده در کشور ۲مورد آن در بخش ماهان واقع گردیده و هر ساله مقصد گردشگرانی از سراسر جهان است.)
از جمله چالشهای پیش رو در بخش کشاورزی ماهان اقدامات سودجویانه و تغییر غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی می باشد. وجود آب و هوای معتدل و مساعد می تواند پاسخگوی بخش بزرگی ازبازار محصولات کشاورزی،باغی وحتی گیاهان دارویی شهرستان باشد.
بابایی اظهار داشت:علاوه بر زمینه سازی اشتغال در بخش کشاورزی و گردشگری با همت دکتر فداکاراستاندار و نمایندگان مجلس طرح ها ی صنعتی با قابلیت جذب نیروی کار بالا از جمله مجموعه تولید سلول های خورشیدی کلنگ زنی شده و در آینده نزدیک راه اندازی می گردد.
در این مراسم از زحمات ایزدی بخشدار سابق تقدیر و محمد میرگنجانی بعنوان بخشدار جدید معرفی گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.