تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 10:28
کد خبر : 1086

مدیر آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده شهید ایرانمنش دیدار کرد

مدیر آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده شهید ایرانمنش دیدار کرد

مدیر آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده شهید ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش کرمان دیدار کرد مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در منزل حجت الاسلام شیخ علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان با خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی

مدیر آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده شهید ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش کرمان دیدار کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در منزل حجت الاسلام شیخ علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان با خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی در حاشیه این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به آنان و زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا است.

وی شهدای انقلاب و نظام را گنجینه‌های ارزشمند دانست و افزود: خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند و ما امروزه وظیفه داریم همه تلاش خود را در جهت کسب رضایت‌مندی جامعه هدف انجام دهیم.

رضایی خاطرنشان کرد: امروزه خانواده‌های شهدا جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و خدا را شاکریم که مردم کشورمان برای خانواده شهدا ارزش زیادی قائل هستند و شهدا و خانواده آن‌ها را الگوی خود در ادامه راه زندگی قرار می‌دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تزریق روحیه و فرهنگ شهدا به جامعه راه برون‌ رفت ما از مشکلات و گرفتاری‌ها است، تصریح کرد: راه شهدا همچون چراغی روشن تا ابد ادامه دارد و خانواده محترم شهدا ادامه‌ دهندگان واقعی راه این بزرگ‌مردان حماسه‌ آفرین هستند.

وی با بیان اینکه استقلال و امنیت کنونی کشور ما مدیون قطره قطره خون شهد است گفت: اقتدار امروز کشور ما در برابر زور گویان و یاوه گویان جهان، نتیجه ایستادگی شهیدانی است که از جان و مال خود گذشتند.

رضایی اظهار کرد: شهدا برای خدا و انقلاب خالصانه از عزیز ترین دارایی خود یعنی جانشان گذشتند و رفتند تا ما بمانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: شهید ایرانمنش الگویی موثر در حوزه های مختلف تربیتی، پرورشی و آموزشی برای دانش آموزان و معلمان است و باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه مدارس تلاش شود.

رضا رضایی تاکید کرد: مدارسی که به نام شهدا هستند باید وصیت نامه و یاد خاطره شهید در مدرسه ساری و جاری باشد.

رضایی گفت: یادواره شهید شیخ علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان کرمان روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه جاری در محل سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان پردیس خواجه نصیر با سخنرانی دکتر محمد رضا باهنر برگزار می شود.

حجت الاسلام حاج شیخ ‘علی ایرانمنش’، مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان در ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ توسط منافقین کور دل به شهادت رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.