تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 8:35
کد خبر : 8090

مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام کرد ۲۰ پروژه گردشگری دهه فجر در کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام کرد ۲۰ پروژه گردشگری دهه فجر در کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه گردشگری به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا ازیسنا/مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه گردشگری به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

فریدون فعالی امروز ۱۱ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پروژه‌های مذکور شش پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل سه اقامتگاه بوم‌گردی، یک هتل آپارتمان، یک مجتمع بین راهی و یک مجتمع تفریحی و گردشگری می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: همچنین در ایام دهه‌ فجر ۱۴ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۸۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که می‌توان به ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی، یک مجتمع گردشگری و یک مرکز سرگرمی و تفریحی اشاره کرد.

او بیان کرد: طی این ایام مرمت ۱۷ پروژه حوزه میراث‌فرهنگی نیز در قالب فازهای مختلف به اتمام می‌رسد که اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها بیش از چهار میلیارد تومان است.

فعالی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از مسئولیت‌های مهم اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان و دیگر دستگاه‌های مرتبط است که در این زمینه همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران این حوزه خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.