تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 5:44
کد خبر : 6942

لزوم پایان اقدامات عمرانی گلزار شهدای کرمان تا پنجم دی‌ماه

لزوم پایان اقدامات عمرانی گلزار شهدای کرمان تا پنجم دی‌ماه
معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان بر لزوم پایان اقدامات فنی و عمرانی گلزار شهدا تا پنجم دی‌ماه تأکید کرد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، محمود ایرانمنش، در جلسه ستاد سالگرد شهادت شهید سلیمانی وضعیت پیشرفت و تاریخ پایان هر یک از پروژه‌ها و اقدامات در حال اجرای مجموعه گلزار شهدا برای آماده‌سازی سومین مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی را پیگیری و بر لزوم اتمام اقدامات فنی و عمرانی تا پنجم دی‌ماه تأکید کرد، مدیران مربوط نیز گزارشی از روند اجرای پروژه‌ها ارائه کردند.

ایرانمنش گفت: پیگیری و نظارت جدی بر اجرای طرح‌های در دست اجرا را ضروری دانست و گفت: باید اقدامات لازم برای اجرای دقیق طرح‌ها و ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام شود.

آسفالت پارکینگ روبه‌روی دریاچه، نصب پل عابر پیاده از سوی مؤسسه ملل، بهسازی پله‌های ورودی گلزار شهدا، آسفالت معابر و لکه‌گیری مجموعه گلزار شهدا، فضاسازی و تبلیغات محیطی، کاشت درختان سرو شیراز، تکمیل بوستان شهید سلیمانی و جابه‌جایی دکل‌های فشار قوی، ازجمله مواردی بود که در این جلسه پیگیری شد.

در این جلسه مقرر شد، سازمان مدیریت آرامستان‌ها در دهه مقاومت برای جابه‌جایی اموات و همراهان آن‌ها تعداد پنج دستگاه خودروی سواری و یک اتوبوس اختصاص دهد. همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری، یک جرثقیل و پنج تانکر آب به‌صورت ثابت در محدوده گلزار شهدا مستقر کند.

واحد خدمات و تأسیسات شهرداری نیز سرویس‌های بهداشتی سیار را تا دوم دی‌ماه نصب کند.

در این جلسه مقرر شد، طرح‌های ترافیکی مسیر گلزار شهدا ازجمله خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای دو یا سه زبانه و احداث سرعت کاه در نقاط مشخص‌شده، تا هفتم دی‌ماه انجام شود.

همچنین شهرداری منطقه دو نسبت به ساخت دو واحد حمام در پارکینگ گلزار شهدا تا پنجم دی‌ماه اقدام کند؛ پیست کارتینگ، از سوی سازمان تربیت بدنی، تعطیل و تخلیه شده و به‌عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار گیرد و عملیات حصارکشی محدوده پردیسان قائم (عج) و گلزار شهدا با ترک تشریفات انجام شود.

علاوه بر این، مقرر شد، تأمین اتوبوس‌ها و ون‌های موردنیاز برای سرویس‌دهی زائران از مبادی ورودی شهر، پایانه مسافربری، فرودگاه و راه‌آهن و همچنین انتقال زائران از پارکینگ آرامستان تا میدان ابومهدی المهندس از سوی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری هماهنگ شود و ارسال ون‌های برقی از تهران نیز پیگیری شود.

نصب بیلبوردها و پرچم‌ها در ورودی‌ها و سطح شهر همزمان با آغاز دهه مقاومت و نصب ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی به زائران در ورودی‌های شهر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، برگزاری مانور آتش‌نشانی برای آمادگی مراسم سالگرد، نصب چاه پمپ جهت انتقال آب زیرگذر به جنگل قائم (عج)، آماده‌سازی چند تانکر آب در محدوده آرامستان که در صورت نیاز استفاده شود و همچنین طراحی سقف مزار شهدای تشییع و تغییر نام آن به نام شهدای حماسه ۱۷ دی، از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.