تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 - 6:03
کد خبر : 6111

غریو شادی فوتبالی ایران، میدان آزادی کرمان را هم دربرگرفت

غریو شادی فوتبالی ایران، میدان آزادی کرمان را هم دربرگرفت
خیابان‌های منتهی به میدان آزادی شهر کرمان غروب جمعه همزمان شد با غریو شادی غرورانگیز ایرانیان و مردم دیار کریمان همراه با سایر استان‌ها دقایقی پس از برد فوتبال ایران برابر ولز، اینچنین احساس خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا :دقایقی پس از پایان بازی فوتبال و به دنبال پیروزی ایران مقابل ولز در دومین مسابقه از مرحله گروهی جام جهانی صدها نفر از مردم کرمان با خودرو و موتورسیکلت به خیابان ها آمدند و عموما با همراه داشتن پرچم های کشورمان و نیز برخی نیز با عکس های سردار سلیمانی، با شعارهای ایرانی باغیرت شادمانی خود را به نمایش گذاشتند.

غریو شادی ایران، میدان آزادی کرمان را هم دربرگرفت

مردم کرمان با جشن و پایکوبی در میدان های آزادی و کوثر و نیز خیابان های منتهی به آنها مثل بلوار جمهوری اسلامی و برخی دیگر خیابان های این شهر پیروزی ۲ بر صفر ایران را مقابل تیم فوتبال ولز جشن گرفتند.
خواندن سرود ملی و همراه داشتن پرچم ایران و سر دادن شعارهایی همچون تیم ایرانه، تیم دلیرانه رمز طوفانه، امید ایرانه، شمشیر برانه شادی خود را به نمایش گذاشتند.

پایان دیدار ایران و ولز همچنین با بوق ممتد خودروها و فریاد شادی در خیابان‌های کرمان همراه بود، جشنی که خوشحالی را بر لب و قلب ایرانیان کاشت.

غریو شادی ایران، میدان آزادی کرمان را هم دربرگرفت

تیم ملی فوتبال ایران امروز (جمعه) در دومین بازی از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم ملی ولز به برتری رسید تا نخستین شکست این تیم را در ادوار جام جهانی به یاران گرت بیل تحمیل کند و این برد چقدر بعد از باخت پرگل ایران مقابل انگلیس(۶-۲)، برای ایرانیان دلچسب و تماشایی بود زیرا هم نتیجه بازی قبل را جبران کرد و هم ثمره شیرین بازی بسیار خوب ملی پوشان کشورمان را به نمایش گذاشت.
اقتدار یوزهای ایرانی در دوحه و جشن پیروزی آنان در زمین بازی موجب شد تا شور و شعف فوتبال به تمام جامعه تزریق شود؛ شوری که با سوت پایان بازی ایران شروع شد.

غریو شادی ایران، میدان آزادی کرمان را هم دربرگرفت

برد تیم ملی فوتبال اکنون برای مردم ایران به بهانه ای برای نمایش شادی ملی تبدیل شده و شمار زیادی را از شهروندان به خیابان‌ها کشانده است. جشنی کاملا مردمی و خودجوش که اقشار مختلف جامعه در آن حضور دارند. بسیاری از جوانان با پرچم‌های ایران و پوستر شهید سلیمانی در شهر کرمان و برخی دیگر شهرهای استان به خیابان آمدند و از برخی خودروها نیز آهنگ ها و ترانه های ملی پخش می شود.

برخی از افراد همچنین بین سایر شهروندان و نیز بعضی ماموران انتظامی حاضر در میدان آزادی شکلات و شیرینی پخش می کردند.

جشن و شادی مردم در خیابان های کرمان و صدای بوق خودروهای آنان تا لحظه انتشار این مطلب همچنان ادامه دارد و لحظه به لحظه بیشتر می شود.

غریو شادی ایران، میدان آزادی کرمان را هم دربرگرفت

هم اکنون تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی سه امتیازی شد و به علت تفاضل گل پایین تر از انگلیس صدر جدولی قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.