تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 - 8:08
کد خبر : 5513

علی بابایی فرماندار کرمان: مردم نجیب کرمان لایق بهترین امکانات و خدمات هستند.

علی بابایی فرماندار کرمان: مردم نجیب کرمان لایق بهترین امکانات و خدمات هستند.
با همکاری شهرداری و شرکت توزیع برق پروژه بزرگ روشنایی معابر شهر کرمان به مناقصه گذاشته می شود

به گزارش نسیم صبا:وی با اشاره به اهمیت روشنایی معابر از آن بعنوان حداقل و کمترین خدمات دولت به شهروندان ذکر کرد که در سالهای گذشته بدلیل مسائل متعدد از جمله عدم وجود اعتبار کافی دچار اشکالات و نواقص فراوانی بوده است.
فرماندار کرمان تصریح کرد: شهر کرمان بواسطه وجود مزار شهید سردار سلیمانی جایگاه ویژه و متفاوتی پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در بازه زمانی پس از شهادت سردار سلیمانی شهر کرمان مهمانانی از سراسر کشور و حتی جهان داشته است که لازم است خدماتی در شأن نام سردار سلیمانی و مردم نجیب کرمان به میهمانان ارائه شود.
وی با تأکید بر این نکته که با وجود همه ی مشکلات اقتصادی لازم است روشنایی معابر شهر کرمان دچار تحول اساسی شود اظهار داشت:
امنیت ، زیبایی و جلوه یک شهر منوط به وجود نور کافی و استاندارد شهری آن است، با همکاری شهرداری و شرکت توزیع برق پروژه بزرگ روشنایی معابر شهر کرمان به مناقصه گذاشته می شود، پیش بینی می شود برای رینگ های ورودی های شهر تا بهشت زهرا نیاز به اعتبار ی بالغ بر سی میلیارد تومان باشد .
فرماندار کرمان افزود: در راستای زیبا سازی و افزایش ایمنی در راستای اجرای طرح روشنایی عیوب فنی و ظاهری تیرهای برق نیز برطرف و از لامپ های سالم و قابل استفاده در معابر فرعی بهره برداری می گردد، استفاده از لامپ های استاندارد و کم مصرف نیز باعث میشود تا حدود زیادی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.