تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 7:27
کد خبر : 10075

طراحی استادانه ناو شهید سلیمانی درخور ستایش است

طراحی استادانه ناو شهید سلیمانی درخور ستایش است
وزیر علوم گفت: طراحی استادانه ناو شهید سلیمانی درخور ستایش است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه ویژه برنامه راهیان پیشرفت در بازدید از توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناو شهید سلیمانی حضور یافت.

وی پس از بازدید از این شناور نظامی ساخت داخل، اظهار کرد: فناورانی که خروج تکنولوژی آنها را می‌بینیم، استادانی هستند که باید به آنان خدا قوت گفت و طراحی استادانه این ناو در خور ستایش است.

وزیر علوم افزود: احساس غرور از این دستاوردها داریم و ایمان در ساخت تمامی آرایه های نظامی نیروی دریایی سپاه مشهود است.

زلفی گل ادامه داد: سوم دبیرستان بودم که جبهه رفتیم و امکانات آن روز را با امروز هرگز نمی‌توان مقایسه کرد. تمام دنیای سلطه مقابل ایران بود. ایران مظلوم مقتدر است. در آن روزها حتی برای خمپاره و چند متر سیم خاردار وابسته بودیم اما امروز توان دفاعی کشورمان با هیچ مقطعی قابل مقایسه نیست.

وزیر علوم تأکید کرد: به واسطه گذشت شهدایمان کف دستی از خاک ایران به دشمن ندادیم و در حالی که همه امکانات متعلق به طرف مقابل بود اما با دست خالی خرمشهر را پس گرفتیم چون اعتقاد به خدا و ایمان قلبی داشتیم.

وی پیشرفت‌های دفاعی در ارتش و سپاه را محصول عشق و ایمان انسان‌هایی دانست که با شوق عمل کردند و به دانشجویان توصیه کرد: با عشق و ایمان درس بخوانید تا آینده کشور تضمین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.