تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 5:24
کد خبر : 3650

ضرورت مدیریت بهره وری در دستگاه های اجرایی کشور

ضرورت مدیریت بهره وری در دستگاه های اجرایی کشور
معاون رییس‌جمهور گفت: باید به نوعی مدیریت کنیم که هم از یک طرف کار مردم انجام شود و هم مدیریت بهره وری در دستگاه های اجرایی کشور را شاهد باشیم تا هزینه های دولت نیز مدنظر باشد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، میثم لطیفی جمعه همزمان با سومین روز از هفته دولت، در سفر خود به استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: برای ساماندهی تمدید نیروهای قراردادی و شرکتی، باید بر اساس نیاز دستگاه‌های اجرایی اقدام شود، ما تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های قانونی موجود برای این موضوع استفاده کنیم.

وی یادآور شد: آنچه مساله ما هست، باید نخست نیازسنجی‌ها صورت گیرد، چراکه افزایش بودجه عمومی کشور فاقد منابع باشد، موجب خلق پول و افزایش تورم می‌شود

معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید به نوعی مدیریت کنیم که هم از یک طرف کار مردم انجام شود و هم مدیریت بهره وری در دستگاه‌های اجرایی کشور را شاهد باشیم تا هزینه‌های دولت نیز مدنظر باشد؛ اظهار کرد: همه وزرا، مسئولان و استاندار همدان روز تعطیل و غیرتعطیل ندارند و به دنبال این هستند تا مشکلات مردم، با اقدام و روحیه‌ای جهادی انجام پذیرد.

لطیفی با اشاره به روز کارمند، خطاب به کارکنان دولت به ویژه کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان همدان، گفت: دولت خود را موظف می‌داند که پاسخگو باشد و گزارش‌عملکرد سال گذشته خود را به سمع و نظر مردم شریف اطلاع‌رسانی کند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور یادآور شد: عمده مسائلی که در میز خدمت و ارتباطات مردمی مطرح شد، مربوط به توسعه شغل، استخدام کارکنان، مسائل موجود در دستگاه‌های اجرایی، تعامل بین همکاران و مجموعه اداری دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مسائل مطرح شده در میز خدمت و ارتباطات مردمی، با مدیریت استاندار و پیگیری مدیران داخلی استان همدان قابل حل است؛ اضافه کرد: بخش دیگری از مسائل مطرح شده، در تهران قابل حل است؛ یعنی نیازمند به تغییر در قوانین و مقررات است که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.